Εναλλακτικά όργανα γυμναστικής

Είσαι έτοιμη να ξεκινήσεις ένα νέο πιο υγιεινό τρόπο ζωής που θα περιλαμβάνει πολύ άσκηση? Το γυμναστήριο είναι μακριά? ή στο κάτω κάτω δεν σε ενθουσιάζει? Δεν έχεις πολύ χρόνο για γυμναστική εκτός σπιτιού? Δεν ξέρεις τι εξοπλισμό να αγοράσεις? Φεύγεις για ταξίδι και φυσικά δεν θα πάρεις μαζί σου τα βαράκια σου?

Ότι και να ισχύει από τα παραπάνω πάντα θα υπάρχει μια λύση. Όταν αποφασίσουμε να αλλάξουμε τρόπο ζωής, να χάσουμε βάρος, να βελτιώσουμε τη φυσική μας κατάσταση τίποτα δεν μας σταματά.

Ακόμα και αν μας λείπει ο βασικός εξοπλισμός το σπίτι μας είναι γεμάτο καλούδια που θα μας βοηθήσει να πετύχουμε το στόχο μας.

Αυτά είναι τα εναλλακτικά όργανα γυμναστικής (και διασκεδαστικά).

Μπουκαλάκια νερού

Είναι ότι πρέπει για ασκήσεις χεριών. Κυκλοφορούν σε 0.5 λίτρα, σε 0,75 λίτρα αλλά και σε 1,5 λίτρο. Αν χρειάζεστε περισσότερο βάρος βρείτε μεγαλύτερα μπουκάλια ή γεμίστε τα είδη υπάρχοντα με άμμο και άλλα υλικά για να τα κάνετε βαρύτερα. Μπορείτε να παίξετε όσο θέλετε με τα κιλά, αφού μπορείτε να τα γεμίσετε μέχρι τη μέση ή και περισσότερο.

Περισσότερες ασκήσείς χεριών

Πετσέτες

Ιδανικές για ασκήσεις ώμων. Βρείτε μια πετσέτα που δεν χρειάζεστε και πολύ, το μήκος της να φτάνει το άνοιγμα των χεριών και αρχίστε το τράβηγμα. Φέρτε την πετσέτα πάνω από το κεφάλι σας και τραβήξτε τα δύο άκρα.

Ζώνη από το μπουρνούζι

Έχει την ίδια λογική με την πετσέτα. Σε αυτή την περίπτωση όμως επειδή η ζώνη έχει μεγαλύτερο μήκος, μπορεί άνετα να αντικαταστήσει τις ζώνες αντίστασης. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να γυμνάσετε όλο το σώμα.

Περισσότερες ασκήσεις με ζώνες αντίστασης

Καρέκλα

Δεν υπάρχει καλύτερο “όργανο γυμναστικής” για τα αγαπημένα μας squat. Καθίστε και σηκωθείτε από την καρέκλα όσες περισσότερες φορές μπορείτε. Προσθέστε και εναλλαγές στις ασκήσεις σας. Με το που κάθεστε σηκώστε τα πόδια σας εναλλάξ μέχρι το ύψος του γόνατου.

Σκάλες

Πάνω κάτω οι σκάλες είναι μια από τις καλύτερες αερόβιες γυμναστικές

Τοίχος

Προσπαθήστε να καθίστε κολλητά στον τοίχο σε στάση squat όσο περισσότερο μπορείτε. Είναι μια από τις πιο δύσκολες ασκήσεις.

Λαβή σκούπας

Ιδανική για ασκήσεις εξισορρόπησης Μπορείτε να την κάνετε πιο βαριά αν την γεμίσετε με άμμο ή νερό. Η λαβή της σκούπας αντικαθιστά άνετα μια μπάρα για τα βάρη

Σχοινάκι

Ίσως είναι το μόνο που θα χρειαστεί να αγοράσετε, εκτός και έχει ξεμείνει κάποιο από τα προηγούμενα χρόνια. Το σχοινάκι το λατρεύουμε απλά. Μισή ώρα ενασχόληση μαζί του μπορείτε να κάψετε εως και 300 θερμίδες. Βελτιώνει τη φυσική κατάσταση και γυμνάζει όλο το σώμα. Μιας και για να κάνεις σχοινάκι σηκώνεις το ίδιο σου το βάρος, όλο το σώμα βοηθά σε αυτό και δουλεύουν ταυτόχρονα όλοι οι μύες

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.