10 tips για να είστε πάντα ευτυχισμένοι

Γνωρίζετε όλους τους τρόπους για να αλλάξετε τη διάθεσή σας: Απολαύστε μια βόλτα στον ήλιο, ασκηθείτε, γελάστε, κοιμηθείτε ή ακόμα και διαλογιστείτε. Αλλά εάν αισθάνεστε μελαγχολία στη μέση του μεσημεριανού και δεν μπορείτε να βγείτε έξω από το γραφείο, θα πρέπει να έχετε ένα σχέδιο Β. Εδώ θα βρείτε 10 επιστημονικούς τρόπους για να αλλάξετε τη διάθεσή σας ακόμα και αν βρίσκετε στο γραφείο.

1. Ξηρούς καρπούς για σνακ

Μια χούφτα την ημέρα αυξάνει τα επίπεδα της σεροτονίνης, σύμφωνα με ερευνητές στο Πανεπιστήμιο της Βαρκελώνης στην Ισπανία. Δεν είναι μόνο η σεροτονίνη που θα αυξήσει τη διάθεσή σας, αλλά επίσης μειώνει το συναίσθημα της πείνας και βελτιώνει την υγεία της καρδιάς. Καρύδια, αμύγδαλα, φουντούκια δεν είναι μόνο θρεπτικά αλλά σας γεμίζουν και χαμόγελα.

2. Κάνετε τα σχέδια για το Σαββατοκύριακο.

Χάρη σε ένα φαινόμενο που ονομάζεται προβλεπτική πρόγευση, ασχολούμενοι λίγα λεπτά για να σχεδιάσουμε κάτι για το οποίο θα ανυπομονούμε μπορεί να μας κάνει πιο ευτυχισμένους για όλη την εβδομάδα. Ξεκινήστε να ετοιμάζετε τα πλάνα του σαββατοκύριακου από την Δευτέρα.

3. Πιείτε νερό

Ακόμα και η ήπια αφυδάτωση μπορεί να αλλάξει τη διάθεσή μας. Γάλλοι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι άνθρωποι που αύξησαν την πρόσληψη του νερού έως 2,5 λίτρα ανά ημέρα (περίπου 8-10 ποτήρια) ανέφεραν μειωμένη κόπωση, λιγότερη σύγχυση, μεγαλύτερη ικανοποίηση και μια βελτιωμένη προοπτική. Όταν δεν πίνουμε νερό, οι νευρώνες στον εγκέφαλό σας μπορεί να ανιχνεύσουν μια ηλεκτρολυτική διαταραχή, η οποία θα μπορούσε να επηρεάσει τα μέρη που εμπλέκονται στη ρύθμιση της διάθεσης σας.

4. Κάντε μια έξυπνη αγορά.

Πιθανόν να έχετε ακούσει ότι η σπατάλη χρημάτων μας γεμίζει με ευτυχία. Κάντε online αγορές για πράγματα που σας ενδιαφέρουν, ανανεώστε το σπίτι ή την γκαρνταρόμπα σας. Προσοχή βέβαια μην χαλάσετε πολλά λεφτά και τελικά οι αγορές φέρουν το αντίθετο αποτέλεσμα.

5. Σκεφτείτε για το αγαπημένο σας τραγούδι.

Και μόνο σκέφτοντας ένα αγαπημένο κομμάτι ο εγκέφαλός μας παράγει ντοπαμίνη, την ίδια δηλαδή ουσία που είναι απελευθερώνεται κατά τη διάρκεια άλλων ευχάριστων δραστηριότητων όπως το φαγητό και σεξ.

6. Χαμογελάστε

Σε ένα Πανεπιστήμιο του Κάνσας μελέτησα την επίδραση του χαμόγελου και ανακάλυψαν ότι άτομα που χαμογελούν παρουσίασαν μειωμένο καρδιακό ρυθμό και χαμηλότερα επίπεδα στρες ακόμα και μετά την ολοκλήρωση αγχωτικής εργασίας σε σύγκριση με εκείνους που δεν χαμογελούσαν. Η μυϊκή δραστηριότητα στο πρόσωπό σας μπορεί να ξεγελάσει το μυαλό σας ότι είστε ευτυχισμένοι επειδή εσύ χαμογελάτε, ακόμη και όταν δεν είστε.

7 . Ξεφυλλίστε τις παλιές σας φωτογραφίες.

Ερευνητές στο Ηνωμένο Βασίλειο διαπίστωσαν ότι όταν οι άνθρωποι βλέπουν τις φωτογραφίες τους, η διάθεσή τους αυξάνετε προς το καλύτερο κατά 11 τοις εκατό.

8. Μυρίστε ένα πορτοκάλι.

Ερευνητές στη Βραζιλία διαπίστωσαν ότι οι άνθρωποι που μύρισαν 2,5 – 10 σταγόνες αιθέριο έλαιο γλυκού πορτοκαλιού πριν από την εργασία τους, μείωσαν το άγχος τους και ξεκίνησαν τη δουλειά τους με μεγαλύτερη ηρεμία. Εναλλακτική λύση είναι να στάξετε μερικές σταγόνες λεμονιού στο νερό σας.

9. Αλλάξτε στάση

Κάντε πίσω την καρέκλα σας, τοποθετήστε τα πόδια σας επάνω στο γραφείο, σφίξτε τα χέρια πίσω από το κεφάλι σας, και παραμείνετε έτσι για 2 λεπτά. Στο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ ερευνητές διαπίστωσαν ότι όταν οι άνθρωποι παίρνουν αυτή τη στάση, μειώνουν επίπεδα της ορμόνης του στρες, της κορτιζόλης κατά 25 τοις εκατό.

10. Παίξτε ένα παιχνίδι

Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Κάνσας βρήκαν ότι οι εργαζόμενοι που κάνουν σύντομα διαλείμματα για να παίξουν παιχνιδάκια σε smartphones τους είναι πιο ευτυχισμένοι στο τέλος της εργάσιμης ημέρας. Τα διαλείμματα θα σας βοηθήσουν να ανταπεξέλθετε στις απαιτήσεις της εργασίας σας και να ανανεώσετε το μυαλό σας, έτσι ώστε να αισθάνονται πιο συγκεντρωμένοι όταν θα επιστρέψετε στα καθήκοντά σας. Άντε βέβαια να το εξηγήσεις αυτό στο αφεντικό…

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.