25 συμβουλές για να αποκτήσεις το σώμα που ονειρεύεσαι

  1. Η συνέπεια είναι το κλειδί για την επιτυχία. Μια προπόνηση εδώ ή εκεί πρόκειται να σας πάρει πουθενά. Φτιάξτε ένα πρόγραμμα και προσπάθησε να του είσαι πιστή.
  2. Δεν έχεις πολύ χρόνο? Ρύθμισε το ξυπνητήρι για να σε ξυπνήσει 30 λεπτά νωρίτερα. Κάνε την άσκηση προτεραιότητα και μέρος της καθημερινής ρουτίνας σου.
  3. Υπάρχουν 1000 λόγοι για τους οποίους δεν μπορείς να κάνεις γυμναστική. Βάλε τις δικαιολογίες σε ένα τσουβάλι και πέταξε το μακριά. Εστιάσε στους λόγους για τους οποίους θα πρέπεις να γυμνάζεσαι.
  4. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες. Ο καθένας, μπορεί να έχει το σώμα που ονειρεύεται απλά χρειάζεται να γκρεμίσει τα τείχη.
  5. Στόχοι που επιτυγχάνονται. Αποφάσισε ρεαλιστικά το βάρος που θέλεις να χάσεις και σε πόσο χρονικό διάστημα. Στη συνέχεια δαίρεσε το σε πολύ μικρότερους στόχους. Έτσι αν θέλεις να χάσεις 5 κιλά σε 2 μήνες, βάλε ως στόχο 2,5 κιλά το μήνα. Κάθε φορά που θα προσεγγίζεις τον μικρότερο στόχο, αυτό θα σου δίνει το κίνητρο και την εμπιστοσύνη για να συνεχίσεις.
  6. Δεν έχει σημασία ποιος είναι πιο γρήγορος ή πιο ισχυρός. Δεν διαγωνιζόμαστε πουθενά. Αυτό που έχει σημασία είναι εμείς οι ίδιοι να είμαστε ταχύτεροι και πιο ισχυροί από την προηγούμενη φορά. Μην ανησυχείς για τους άλλους ανθρώπους.
  7. Στις προπονήσεις, ξεκίνησε με πιο την δύσκολη άσκηση πρώτα.
  8. Οι προπονήσεις θα πρέπει να διαρκούν γύρω στα 45 λεπτά για να ολοκληρωθούν.
  9. Άλλαξε ρουτίνα προπόνησης κάθε λίγους μήνες. Το νευρικό σύστημα προσαρμόζεται γρήγορα στα διάφορα ερεθίσματα.
  10. Όταν ξεκινάς ένα πρόγραμμα γυμναστικής, οι άνθρωποι γύρω σου είτε θα σε υποστηρίξουν ή θα σε αποθαρρύνουν. Αγνοήσε την αρνητικότητα τους. Να θυμάσαι ότι ο στόχος σου είναι να είσαι υγιής.
  11. Επέλεξε αθλητικές δραστηριότητες που μπορείς να απολαύσεις.
  12. Το πρώτο σου γεύμα μετά την προπόνηση είναι το πιο σημαντικό.
  13. Προσθέσε λεμόνι, λάιμ, πορτοκάλι, αγγούρι στο νερό σας. Προσθέτει γεύση, αλλά κρατά τα ποτά σου με λίγες θερμίδες.
  14. Μάθε να τρώς για ενέργεια, όχι για ευχαρίστηση.
  15. Μην φοβάσαι να τρως υδατάνθρακες. Άλλωστε είναι η κύρια πηγή ενέργειας του σώματός για άσκηση υψηλής έντασης.
  16. Πάντα θα χρειάζεσαι ένα υγιεινό σνακ
  17. Να αποφεύγεις τις τεχνητές γλυκαντικές ουσίες. Οτιδήποτε άλλο εκτός από το νερό που έχει 0 θερμίδες, θα πρέπει να το σκεφτόμαστε πριν το δοκιμάσουμε. Οι τεχνητές γλυκαντικές ουσίες προκαλούν αύξηση του σωματικού βάρους.
  18. Η απώλεια βάρους είναι περισσότερο μια διανοητική πρόκληση παρά φυσική.
  19. Διατροφή, άσκηση και αποκατάσταση είναι οι ακρογωνιαίοι λίθοι σε ένα καλά μελετημένο πρόγραμμα γυμναστικής. Ίδια σημασία θα πρέπει να δοθεί και στα 3.
  20. Ξεκίνησε τη διατροφή σου σήμερα – όχι αύριο, όχι τη Δευτέρα.
  21. Οι περισσότερες δίαιτες αποτυγχάνουν στις πρώτες 48 ώρες. Εάν μπορείς να ξεπεράσεις αυτό το πρώτο χρονικό περιθώριο, το ποσοστό επιτυχίας αυξάνει θεαματικά.
  22. Ο τρόπο ζωής επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από τους ανθρώπους κοντά σου. Για να είσαι σε φόρμα, χρειάζεται να συναναστρέφεσαι κατάλληλα άτομα.
  23. Παρακολούθησε στο σώμα σου το ποσοστό λίπους αντί του βάρους. Το βάρος μπορεί να μην κυμαίνεται όπως περιμένεις και αυτό να σε αποθαρρύνει. Τα ποσοστά σωματικού λίπους είναι πολύ πιο συνεπής και ακριβής.
  24. Κράτησε το σπίτι σου άδειο από λιχουδιές. Αν θέλεις να χάσεις βάρος, μην δελεάζεις την τύχη σου γεμίζοντας το ντουλάπι σου με ανθυγιεινά τρόφιμα.
  25. Μην ξεκινήσεις μια δίαιτα που έχει ημερομηνία λήξης. Δώσε έμφαση στην διαμόρφωση ενός τρόπου ζωής που θα διαρκέσει για πάντα.

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.