25 συμβουλές για να αποκτήσεις το σώμα που ονειρεύεσαι

  1. Η συνέπεια είναι το κλειδί για την επιτυχία. Μια προπόνηση εδώ ή εκεί πρόκειται να σας πάρει πουθενά. Απλώστε ένα σχέδιο και να το εκτελέσει κάθε φορά.
  2. Δεν έχετε πολύ χρόνο? Ρυθμίστε το ξυπνητήρι για να σας ξυπνήσει 30 λεπτά νωρίτερα. Κάντε την άσκηση προτεραιότητα και μέρος της καθημερινής ρουτίνας σας.
  3. Υπάρχουν 1000 λόγοι για τους οποίους δεν μπορείτε να ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα γυμναστικής. Βάλτε τις δικαιολογίες μακριά και εστιάστε στους λόγους για τους οποίους θα έπρεπε να γυμνάζεστε.
  4. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες. Ο καθένας, μπορεί να έχει το σώμα που ονειρεύεται απλά χρειάζεται να γκρεμίσει τα τείχη.
  5. Στόχοι που επιτυγχάνονται. Αποφασίστε ρεαλιστικά το βάρος που θέλετε να χάσετε γενικά και σε πόσο χρονικό διάστημα. Στη συνέχεια διαιρέστε το σε πολύ μικρότερους στόχους. Έτσι αν θέλετε να χάσετε 5 κιλά σε 2 μήνες, θέστε ως στόχο 2,5 κιλά το μήνα. Κάθε φορά που θα προσεγγίζετε τον μικρότερο στόχο σας, αυτό θα σας δίνει το κίνητρο και την εμπιστοσύνη για να συνεχίσει.
  6. Δεν έχει σημασία ποιος είναι πιο γρήγορος ή πιο ισχυρός. Δεν διαγωνιζόμαστε πουθενά. Αυτό που έχει σημασία είναι εμείς οι ίδιοι να είμαστε ταχύτεροι και πιο ισχυροί από την προηγούμενη φορά. Μην ανησυχείτε για τους άλλους ανθρώπους.
  7. Για τις προπονήσεις σας, ξεκινήστε με πιο την δύσκολη άσκηση πρώτα.
  8. Οι προπονήσεις σας θα πρέπει να διαρκούν γύρω στα 45 λεπτά για να ολοκληρωθούν.
  9. Αλλάξτε ρουτίνα προπόνησης σας κάθε λίγους μήνες. Το νευρικό σας σύστημα προσαρμόζεται γρήγορα στα διάφορα ερεθίσματα.
  10. Όταν ξεκινάτε ένα πρόγραμμα γυμναστικής, οι άνθρωποι γύρω σας είτε θα σας υποστηρίξουν ή θα σας αποθαρρύνουν. Αγνοήστε την αρνητικότητα τους. Να θυμάστε ότι ο στόχος σας είναι να είστε υγιής.
  11. Επιλέξτε αθλητικές δραστηριότητες που μπορείτε να απολαύσετε.
  12. Το πρώτο σας γεύμα μετά την προπόνηση σας είναι το πιο σημαντικό.
  13. Προσθέστε λεμόνι, λάιμ, πορτοκάλι, αγγούρι ή στο νερό σας. Προσθέτει γεύση, αλλά κρατά τα ποτά σας με λίγες θερμίδες.
  14. Μάθετε να τρώτε για ενέργεια, όχι για ευχαρίστηση.
  15. Μην φοβάστε να τρώτε υδατάνθρακες. Άλλωστε είναι η κύρια πηγή ενέργειας του σώματός σας για άσκηση υψηλής έντασης.
  16. Χρειάζεστε ένα υγιεινό σνακ
  17. Αποφύγετε τις τεχνητές γλυκαντικές ουσίες. Οτιδήποτε άλλο εκτός από το νερό που έχει 0 θερμίδες, θα πρέπει να το σκεφτόμαστε πριν το δοκιμάσουμε. Οι τεχνητές γλυκαντικές ουσίες προκαλούν αύξηση του σωματικού βάρους.
  18. Η απώλεια βάρους περισσότερο μια διανοητική πρόκληση παρά φυσική.
  19. Διατροφή, άσκηση και την αποκατάσταση είναι οι ακρογωνιαίοι λίθοι 3 σε ένα καλά μελετημένο πρόγραμμα γυμναστικής. Ίδια σημασία θα πρέπει να δοθεί και στα 3.
  20. Ξεκινήστε τη διατροφή σας σήμερα – όχι αύριο, όχι τη Δευτέρα.
  21. Οι περισσότερες δίαιτες αποτυγχάνουν στις πρώτες 48 ώρες. Εάν μπορείτε να ξεπεράσετε αυτό το πρώτο χρονικό περιθώριο, το ποσοστό επιτυχίας σας αυξάνει θεαματικά.
  22. Ο τρόπο ζωής σας επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από τους ανθρώπους κοντά σας. Για να είναι σε φόρμα, χρειάζεται να σας περιβάλλουν με κατάλληλα άτομα.
  23. Παρακολουθήστε στο σώμα σας το ποσοστό λίπους αντί του βάρους σας. Το βάρος μπορεί να μην κυμαίνεται όπως περιμένετε και αυτό να σας αποθαρρύνει. Τα ποσοστά σωματικού λίπους είναι πολύ πιο συνεπής και ακριβής.
  24. Κρατήστε το σπίτι σας άδειο από λιχουδιές. Αν θέλετε να χάσετε βάρος, μην δελεάζετε την τύχη σας γεμίζοντας το ντουλάπι σας με ανθυγιεινά τρόφιμα.
  25. Μην ξεκινήσετε μια δίαιτα που έχει μια ημερομηνία λήξης. Δώστε έμφαση στην διαμόρφωση ενός τρόπου ζωής που θα διαρκέσει για πάντα.

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο