3 Προγράμματα γυμναστικής για πολυάσχολους

Το αμφιλεγόμενο σημείο της άσκησης δεν είναι τόσο πολύ η ίδια η άσκηση, αλλά ο χρόνος που θα βρούμε για να γυμναστούμε. Τα οφέλη της γυμναστικής όμως είναι τόσα πολλά και αν όντως θέλουμε να είμαστε υγιείς ή να έχουμε ένα καλογραμμένο σώμα θα πρέπει να κάνουμε θυσίες.

Χρόνος –γυμναστική πως μπορούν να συνδυαστούν? Η απάντηση υπάρχει και είναι τα 3 προγράμματα που παρουσιάζουμε παρακάτω. Μέσα σε 8 λεπτά μπορούμε να κερδίσουμε τα οφέλη μισής ώρας γυμναστικής, τουλάχιστον έτσι υποστηρίζει το American College of Sports Medicine.

Το μυστικό είναι υψηλής έντασης γυμναστική με διαλείμματα χαμηλής έντασης.
Χρειαζόμαστε σίγουρα αθλητικά παπούτσια, χρονόμετρο και ένα ρολόι για να μετράμε τους σφυγμούς μας.
Πως ξεχωρίζουμε την υψηλή από την χαμηλή ένταση; Με ένα απλό κολπάκι, στην χαμηλή ένταση μπορούμε εύκολα να μιλήσουμε ενώ στην υψηλή η ομιλία είναι αδύνατη, κοινώς μας βγαίνει η γλώσσα έξω.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, διάδρομο, ελλειπτικό ή απλά να τρέξετε.

8 ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

0:00 Προθέρμανση
2:00 Sprint, τρέχετε όσο πιο γρήγορα μπορείτε
2:15 Περπατήστε με χαμηλή ένταση
2:45 Sprint, τρέχετε όσο πιο γρήγορα μπορείτε
3:00 Περπατήστε με χαμηλή ένταση
3:30 Κάντε εναλλαγές 15 δευτερολέπτων Sprint και 30 δευτερολέπτων περπάτημα για άλλες άλλες 6 φορές
8:00 Τέλος

12 ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ

0:00 Προθέρμανση
2:00 Αυξάνετε σταδιακά ταχύτητα μέχρι να μην μπορείτε να δώσετε άλλη ένταση
2:20 Μειώνετε σταδιακά την ταχύτητα μέχρι να πιάσετε ένα μέτριο ρυθμό
3:00 Αυξάνετε σταδιακά ταχύτητα
3:20 Μειώνετε σταδιακά την ταχύτητα
4:00 Κάντε εναλλαγές 20 δευτερολέπτων αύξησης ταχύτητα και 40 δευτερολέπτων παίρνει μείωσης ταχύτητας για 7 περισσότερες φορές
11:00 Η ταχύτητά σας να είναι σε χαμηλό ρυθμό
12:00 Τέλος

 

20 ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ

0:00 Προθέρμανση
2:00 Jumping Jacks (δες video)
2:12 Διάλειμμα
2:30 Lateral Jumps (δες video)
2:42 Διάλειμμα
3:00 High Knees (δες video)
3:12 Διάλειμμα
3:30 Jumping Oblique Twist (δες video)
3:42 Διάλειμμα
4:00 Επαναλάβετε το παραπάνω πρόγραμμα 7 φορές με τη σειρά που παρατίθενται
18:00 Περπατήστε
20:00 Τέλος

 

Video

Jumping Jacks Lateral Jumps High Knees Jumping Oblique Twist

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.