4 κοινά λάθη που κάνουμε σε ασκήσεις

Πάρα πολλές φορές έχουμε συζητήσει για διάφορες ασκήσεις που μπορούμε να κάνουμε σπίτι είτε για να χάσουμε κάποια επιπλέον κιλά είτε για γράμμωση. Βέβαια οι ασκήσεις στο σπίτι ενέχουν και ένα κίνδυνο, αφού δεν έχουμε κάποιον προσωπικό γυμναστή να μας κατευθύνει να κάνουμε λάθος τις ασκήσεις.

Έτσι σήμερα θα μιλήσουμε για τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε σε ασκήσεις.

Άσκηση plank

Να χαμηλώνουμε πολύ την μέση και να πετάγεται ο ποπός ψηλά, ή ακόμα και το αντίστροφο. Η άσκηση plank είναι αυτό ακριβώς που λέει το όνομά της, κρατάμε το σώμα μας ίσιο σαν σανίδα. Ένα άλλο κοινό λάθος που κάνουμε επίσης σε αυτή την άσκηση είναι να λυγίζουμε τα γόνατα και εδώ χρειάζεται προσοχή

Σε όλες τις ασκήσεις που έχουμε κάθισμα με λύγισμα στο γόνατο.

Το νούμερο ένα μυστικό είναι το γόνατο να μην προεξέχει καθόλου από τα δάχτυλα των ποδιών. Έτσι θα αποφύγετε τραυματισμούς και ανεπιθύμητους πόνους στα γόνατα. Επίσης το βάρος το ρίχνουμε στις φτέρνες μας

Ανύψωση βάρους με τα χέρια

Με παρατεταμένα χέρια σηκώνουμε βάρη. Μέχρι που όμως φτάνουμε τα χέρια μας; Δεν πρέπει ποτέ να ξεπερνάμε το ύψος των ώμων.

Push ups

Ο λαιμός είναι μέρος της σπονδυλικής στήλης και θα πρέπει να κινείται αναλόγως με το υπόλοιπο σώμα. Ένα κοινό λάθος στα push ups είναι όταν κουνιέται όλη η σπονδυλική στήλη και κρατάμε το κεφάλι μας στη ίδια στάση κοιτώντας προς τα πάνω.

Το πρόβλημα αυτό εκτός από το ότι είναι άβολο για το λαιμό πυροδοτεί και μια αλυσίδα κακής ευθυγράμμισης με το υπόλοιπο σώμα. Έτσι κοιτάμε ευθεία και η κινήση του λαιμού είναι ίδια με το υπόλοιπο σώμα

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.