5 ασκήσεις χεριών για γράμμωση

Κάθε χειμώνα ετοιμαζόμαστε εντατικά για την πρώτη εμφάνιση στην παραλία. Προσπαθούμε να χάσουμε μερικά κιλά και να χτίσουμε γραμμωμένους κοιλιακούς. Ξεχνάμε όμως τα χέρια. Και πριν από το μαγιό, εμφανίζονται τα μπλουζάκια με τα κοντά μανίκια και τα φανελάκια.

Άρα τα χέρια δεν πρέπει να τα ξεχνάμε. Οπωσδήποτε στην γυμναστική μας πρέπει να εντάξουμε ασκήσεις για το πάνω μέρος του σώματος.

Ξεκινάμε! ασκήσεις χεριών

Προθέρμανση με box

ασκήσεις χεριών

Αν δεν έχετε σάκο, που είναι πολύ πιθανό, αντιγράψτε τις κινήσεις ενός μποξέρ και δώστε μπουνιά στον αέρα Μετακινήστε τα πόδια σας όπως ένα μποξέρ, κάντε προσποιήσεις και τέλος οι μπουνιές παρόλο που είναι προς τον αέρα να είναι δυνατές και όχι χαλαρές.

Κρατήστε τουλάχιστον για ένα λεπτό.

Στη συνέχεια πάρτε το σχοινάκι. Πότε από την προπόνηση ενός μποξέρ δεν λείπουν οι ασκήσεις με το σχοινάκι. Έχετε παρακολουθήσει rocky?

Arnolds

Αφού έχετε ζεσταθεί αρκετά, σταθείτε με τα πόδια σας στο άνοιγμα των ώμων, τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα. Κρατήστε ένα μέσω βαράκι σε κάθε χέρι. Έτσι όπως κρατάτε τα βαράκια με τους αγκώνες λυγισμένους προς τα πάνω, στρίψτε τα χέρια καθώς τα ανεβάζετε πάνω από το κεφάλι. Κατεβάστε αργά. Επαναλάβετε για 15 φορές τουλάχιστον.

Αυτό το βίντεο θα σας βοηθήσεις

Tricep

ασκήσεις χεριών

Σταθείτε με τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων με τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα. Κρατήστε ένα βαρύ αλτήρα. Σφίξτε του κοιλιακούς σας και φέρτε τα χέρια πάνω από το κεφάλι σας. Λυγίστε τους αγκώνες ώστε το βάρος να πέσει πίσω από το κεφάλι. Προσπαθήστε να ισιώσετε τα χέρια σας ψηλά. Κατεβάστε ξανά και επαναλάβετε. Προσοχή να μην ανοίγουν οι αγκώνες

Reverse fly

ασκήσεις χεριών
Λυγίστε τα γόνατα και σκύψτε μπροστά για 45ο περίπου με ίσια πλάτη. Κρατήστε ένα μέσο αλτήρα σε κάθε χέρι. Τα χέρια είναι κάθετα με το σώμα μας. Ανοίξτε τα χέρια σας προς κάθε κατεύθυνση μέχρι τους ώμους. Επανέλθετε στην αρχική θέση.

Push ups

Εντάξει όλοι ξέρουμε να κάνουμε push ups, ας τα δυσκολέψουμε λίγο να κάνουμε τα pusp up κυκλικά, όπως εδώ :

Οι πέντε αυτές ασκήσεις χεριών θα δυναμώσουν και θα γραμμώσουν το πάνω μέρος του σώματος. Στο τέλος φυσικά μην ξεχάσετε να ολοκληρώσετε με την άσκηση plank.

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο