5 βήματα για τη δημιουργία της τέλειας πρωινής ρουτίνας

Πολλοί λένε ότι η πλευρά που θα σηκωθούμε από το κρεβάτι το πρωί θα επηρεάσει και την υπόλοιπη ημέρα μας, αν θα είναι καλή ή εξαιρετική. Φυσικά και ο ύπνος επηρεάζει σε ένα βαθμό το πόσο ανανεωμένοι θα αισθανόμαστε και πόσο ενέργεια αποθηκεύσαμε για να ξεκινήσουμε την ημέρα μας, από την άλλη είναι και στο χέρι μας να αποκτήσουμε τις συνήθειες εκείνες που ανεξαρτήτως του πως κοιμηθήκαμε να μας χαρίσουν ένα υπέροχο πρωινό και μία ευχάριστη διάθεση μέχρι το βράδυ.

Και όμως οι πρωινές ώρες είναι από τις καλύτερες της ημέρας, γεμάτες προσμονή και ησυχία, ίσως είναι και οι μόνες ώρες που δεν έχουμε άγχος.

Το πώς θα διαχειριστούμε αυτή την ώρα επηρεάζει και το υπόλοιπο της ημέρας. Αν ξυπνήσουμε απότομα, φτιάξουμε ένα τοστ στο πόδι, ετοιμαστούμε σε 5 λεπτά και φύγουμε για τη δουλειά, τότε σίγουρα αυτό το άγχος θα μας ακολουθεί για πολύ ακόμα. Αντιθέτως αν ξυπνήσουμε με την ησυχία μας, αν φτιάξουμε ένα όμορφο πρωινό ή πιούμε τον καφέ μας χωρίς βιασύνη τότε αυτή η γαλήνη θα χαρακτηρίσει την ημέρα μας.

Πως όμως θα κερδίσουμε αυτή τη μισή ώρα για να απολαύσουμε το πρωινό ξύπνημα. Απλό. Κοιμόμαστε 30 λεπτά νωρίτερα από το συνηθισμένο.

Αυτή βέβαια τη μισή ωρίτσα μην την δείτε σαν αρχή της εργάσιμης ημέρας σας. Μην ανοίξετε υπολογιστή, μπείτε στο facebook, ακόμα μην αγγίξτε το τηλεκοντρόλ. Ο εγκέφαλος σας, ακόμα και αν εσείς θέλετε να ηρεμήσετε θα τρέχει, συνεχώς στο τι θα πρέπει να απαντήσετε στα email σας, τι post να κάνετε, ή στις πόσο κακές ειδήσεις ακούσατε για την οικονομία. Άσε που οι τσακωμοί στα πρωινά παράθυρα των εκπομπών μόνο νεύρα μπορούν να δημιουργήσουν. Μετατρέψτε αυτό το μισάωρο σε ιερό, άλλωστε έχετε όλη την υπόλοιπη ημέρα για να ασχοληθείτε με τα υπόλοιπα.

Όταν αποκτήσετε λοιπόν την αγάπη του πρωινού ξυπνήματος είναι καιρός να δοκιμάσετε και καινούργια πράγματα. Ένα από τα καλύτερα που μπορείτε να κάνετε για τον εαυτό σας είναι μερικές γρήγορες ασκήσεις, δεν μιλάμε για περίπλοκα πράγματα, απλά για μερικά τεντώματα που θα βοηθήσουν το αίμα να κυλήσει και να ξυπνήσουν το μεταβολισμό.

Και μιας και μιλάμε για μεταβολισμό, πρέπει να καταλάβουμε πόσο σημαντικό ρόλο παίζει στη διατροφή μας το πρωινό. Μια μπανάνα που την τρώμε στο λεωφορείο ή ένα τοστ που φτιάξαμε στο πόδι και το τσιμπολογάμε στο αυτοκίνητο δεν είναι πρωινό. Οι πρωινοί τύποι θα σας πουν με πόση μεγάλη ανυπομονησία περιμένουν να έρθει η ώρα να φτιάξουν πρωινό, να κάτσουν στο τραπέζι και να το απολαύσουν. Αποφασίστε από το βράδυ τι θέλετε να φάτε για πρωινό, βεβαιωθείτε ότι έχετε όλα τα υλικά και περιμένετε να φτάσει αυτή η ώρα για να το ευχαριστηθείτε.

Ένα επιπλέον tip, προσθέστε στο πρωινό σας και ένα ποτήρι νερό, θα ενυδατωθείτε και θα δείτε πόσο καλά θα νιώσετε.

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο