7 τροφές που υπόσχονται απώλεια κιλών

Όλοι μας ψάχνουμε τις τροφές εκείνες που μπορούμε να ενσωματώσουμε στη καθημερινή μας διατροφή, που μπορούν να βοηθήσουν στην απώλεια λίπους αλλά ταυτόχρονα να είναι υγιεινές και να δημιουργούν ένα αίσθημα πληρότητας.

Ασπράδια αυγών

Η αγαπημένη τροφή όσον θέλουν να χτίσουν ένα φυσικό σώμα και των μοντέλων, ή τουλάχιστον έτσι έχουμε ακούσει. Ο λόγος είναι ένας, ένα ασπράδι αυγού περιλαμβάνει 100% καθαρή πρωτεΐνη, 0% υδατάνθρακες και μόλις 16 θερμίδες. Μια ομελέτα λοιπόν από 2-3 ασπράδια αυγών (48 θερμίδες) μαζί με μερικά λαχανικά και τυρί χαμηλών λιπαρών φτιάχνουν ένα πλήρες πρωινό.

Γιαούρτι χαμηλών λιπαρών

Το γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά είναι μια πολύ καλή πηγή πρωτεΐνης, ασβεστίου, και μια ωραία γεύση «γλυκού» που θα ικανοποιήσει την επιθυμία για ζάχαρη. Ένα φλιτζάνι γιαούρτι χαμηλών λιπαρών έχει 120 θερμίδες, μαζί με φρούτα εποχής, έχετε φτιάξει το τέλειο σνακ.

Γαλοπούλα χαμηλών λιπαρών

Η γαλοπούλα είναι από τα χαμηλότερα λιπαρά κρέατα που διατίθενται στην αγορά. Το σημαντικό είναι να αφαιρέσετε την πέτσα γιατί εκεί κρύβεται όλο το λίπος της. Θέλετε να καταναλώσετε 250 γραμμάρια γαλοπούλας; Μπορείτε να το κάνετε άφοβα, μόλις με 240 θερμίδες θα επιβαρύνετε τον οργανισμό σας

Μήλο

Ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα και το πιο απαραίτητο τρόφιμο σε μια δίαιτα. Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες γεγονός που δημιουργεί άμεσα το αίσθημα πληρότητας, είναι πλούσιο σε υδατάνθρακες και έχει μόλις 80 θερμίδες.

Μαρούλι

Το μαρούλι δεν έχει τόσες φυτικές ίνες όσες έχει το μήλο, όμως απαιτεί από το πεπτικό μας σύστημα να κάψει περισσότερο για να το αφομοιώσει. Αυτό είναι γνωστό ως ένα αρνητικό ισοζύγιο θερμίδων. Βάλετε όσο το μαρούλι θέλετε σε ένα μεγάλο μπολ, γεμίστε το με λαχανικά, άπαχα κρέατα, ίσως μερικά φασόλια για άμυλο, και απολαύστε. Παίρνει μέχρι και 20 λεπτά στον εγκεφάλους μας να αισθανθεί ότι είμαστε πλήρεις.

Βρώμη

Καθόλου ζάχαρη, πλούσια σε φυτικές ίνες, υδατάνθρακες, χαμηλώνει τα επίπεδα της κακής χοληστερόλης. Επιπλέον βοηθάει τόσο το πεπτικό, όσο και το καρδιαγγειακό σύστημα. Βάλτε τη βρώμη στη διατροφής σας.

Μπρόκολο

Ένα πολύ παρεξηγημένο φαγητό μιας και συγκαταλέγεται στη λίστα με τα χειρότερα φαγητά όλων των παιδιών του κόσμου. Πρόκειται για ένα τρόφιμο τονωτικό για όλα τα όργανα, επειδή βοηθά στην αποτοξίνωση τους και γενικά στην «κάθαρση» του οργανισμού. Περιλαμβάνει, επίσης, σίδηρος, φολικό οξύ, ασβέστιο, σελήνιο, κάλιο και μαγνήσιο. Τα 100 γραμμάρια έχουν μόλις 34 θερμίδες.

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο