8 λόγοι που γυμνάζεσαι αλλά δεν βλέπεις αποτέλεσμα

1. Μονοτονία στην άσκηση. Κάθε φορά επαναλαμβάνεις τις ίδιες ασκήσεις τις οποίες το σώμα συνηθίζει και έτσι κάθε φορά ανταποκρίνεται όλο και πιο «ανώδυνα» στην εκτέλεσή τους. Δώσε ποικιλία στην αερόβια άσκησή σου.

2. Μην παραβλέπεις την αναερόβια άσκηση. Αυτό σημαίνει πως στο πρόγραμμα της άσκησης σου πρέπει να εντάξεις και τα βάρη. Μπορεί η αεροβική να σε βοηθάει να χάσεις βάρος, αλλά τα βάρη είναι αυτά που γραμμώνουν και δυναμώνουν το σώμα.

3. Πού είναι η πρόκληση; Μήπως οι ασκήσεις που κάνεις σού βγαίνουν πολύ εύκολα και τελειώνεις το πρόγραμμά σου έχοντας ιδρώσει ελάχιστα; Συμβουλεύσου έναν ειδικό και προκάλεσε το κορμί σου να νιώσει περισσότερο την ένταση της γυμναστικής.

4. Το πολύ φαγητό είναι εχθρός. Λένε πως 1 στους 4 ανθρώπους που ξεκινάνε γυμναστήριο παχαίνουν. Αυτό συμβαίνει γιατί ανταμείβουν την προσπάθεια τους για γυμναστική με περισσότερο φαγητό. Μπορεί να γυμνάζεσαι αλλά δεν έχεις καμία δικαιολογία μετά από ένα σετ κοιλιακών να φας όλη την κατσαρόλα με τα ζυμαρικά.

5. Μην υποτιμάς τα θερμιδογόνα ροφήματα. Πολλές φορές γυμναζόμαστε και τρώμε σωστά, αλλά επιλέγουμε καφέδες με σαντιγύ, σιρόπι ή πολλή ζάχαρη. Είναι αρκετά για να σε σαμποτάρουν.

6 hours ago

Clipit

6. Το πολύ στρες είναι ικανό να τα τινάξει όλα στον αέρα. Ρώτα έναν ειδικό για την ορμόνη της κορτιζόλης, η οποία σε περίοδο έντονου στρες εκκρίνεται στο σώμα και μία από τις πολλές της παρενέργειες , είναι να αυξάνει τη συσσώρευση λίπους στην κοιλιά.

7. Δεν κοιμάσαι και δεν ξεκουράζεσαι αρκετά. Το σώμα χρειάζεται ανάπαυση και 7-8 ώρες ύπνου τουλάχιστον , καθημερινά. Μόνο αυτό θα σε βοηθήσει να αντέχεις και να είσαι παραγωγικός.

8. Τέλος, μην ξεχνάς να πίνεις νερό. Η σωστή διατροφή και η πρόσληψη της σωστής ποσότητας νερού είναι εξίσου σημαντικά. Το νερό αποβάλλει τις τοξίνες, δημιουργεί την αίσθηση του κορεσμού και σε βοηθάει να κοντρολάρεις την πείνα σου.

About the author

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.