8 τροφές που προκαλούν γήρανση του δέρματος

Όταν ερχόμαστε σε θέματα διατροφής, η λέξη κλειδί είναι πάντα το μέτρο. Θα έχετε ακούσει πολλές φορές τη συγκεκριμένη φράση και να είστε σίγουροι ότι ισχύει.

Από τη διατροφή μας δεν πρέπει να αποκλείουμε τίποτα, υπάρχουν ωστόσο κάποιες τροφές που αν δε τις καταναλώνουμε με μέτρο, είτε μας παχαίνουν, είτε απειλούν την υγεία μας, είτε την ομορφιά μας.

Ας δούμε λοιπόν 8 τρόφιμα που αν τα καταναλώνουμε απερίσκεπτα, απειλούν την υγεία του δέρματός μας.

1. Λευκό ψωμί. Τροφές με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη σχετίζονται ιδιαίτερα με την ακμή, κι αυτό γιατί όταν τις καταναλώνουμε σε μεγάλο βαθμό το σώμα μας εκκρίνει γλυκόζη και αυξάνονται τα επίπεδα ινσουλίνης. Ένα σώμα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, έχει 50% λιγότερες πιθανότητες για εμφάνιση ακμής. Γι’αυτό, πείτε ναι στα προϊόντα ολικής άλεσης.

2. Ζάχαρη. Όσο και να την αγαπάμε, κάνει αρκετό κακό στο σώμα μας. Από τις τροφές, είναι αυτή που προκαλεί περισσότερο γήρανση του δέρματος. Κι αυτό γιατί καταστρέφει το κολλαγόνο και την ελαστίνη της επιδερμίδας μας, απαραίτητα για να διατηρηθεί νέο και σφριγηλό. Οι επιθυμίες μας για γλυκό πρέπει να είναι απόλυτα ελεγχόμενες και 9 στις 10 φορές να ικανοποιούνται με κατανάλωση φυσικών γλυκαντικών, όπως αυτών που περιέχονται στα φρούτα.

3. Το αλκοόλ εντάσσεται στα ποτά και όχι στα τρόφιμα, ωστόσο αξίζει να το αναφέρουμε. Το αλκοόλ όχι μόνο σου προκαλεί τους πονοκεφάλους την επόμενη μέρα, αλλά σε αφυδατώνει με αποτέλεσμα το δέρμα να γίνεται θαμπό και να προκαλούνται ρυτίδες.

[ctt title=”Ας έχουμε μέτρο και ας απολαμβάνουμε τα πάντα” tweet=”Ας έχουμε μέτρο και ας απολαμβάνουμε τα πάντα http://ctt.ec/j0ddX+ @Clipit_Gr” coverup=”j0ddX”]

4. Ο καφές επίσης αφυδατώνει. Η κατανάλωση καφεΐνης αυξάνει τα επίπεδα κορτιζόλης. Η περισσότερη κορτιζόλη επιταχύνει τη διαδικασία γήρανσης.

5. Οι τηγανητές τροφές αποτελούν μεγάλο κεφάλαιο της κακής διατροφής. Δεν είναι μόνο ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες παχυσαρκίας, αλλά προκαλούν και αύξηση των βακτηρίων στο δέρμα.

6. Οι επεξεργασμένες τροφές, τύπου σνακ, είναι επίσης γενικότερα πολύ επιβλαβείς για την υγεία μας. Κι αυτό γιατί περιέχουν -συν πολλά άλλα χημικά- πολλή ζάχαρη. Προτιμήστε φρούτα και σνακ με φυτικές ίνες!

7. Οι τεχνητές χρωστικές ουσίες και τα τεχνητά γλυκαντικά, βρίσκονται επίσης στο μικροσκόπιο επιστημονικών πειραμάτων. Δεν έχουν καμία διατροφική αξία και επίσης, μπορούν να προκαλέσουν στο δέρμα πολλές αλλεργίες. Το χειρότερο όμως είναι ότι το σώμα μας τείνει να αποθηκεύει αυτά τα χημικά. Κι αυτό γιατί δεν είναι ουσίες φτιαγμένες από τη φύση κι έτσι το σώμα μας τις αποθηκεύει για να τις αναγνωρίσει.

8. Αλάτι. Το αλάτι, ιδιαίτερα το ιωδιούχο, είναι καταστροφικό για την επιδερμίδα μας. Προκαλεί κατακράτηση υγρών και αυξάνει κατά πολύ την πιθανότητα ακμής στο δέρμα. Πρέπει να προσέχουμε ώστε να το χρησιμοποιούμε με μέτρο και να έχουμε υπόψη μας ότι το αλάτι “κρύβεται” σε πολλές συσκευασμένες τροφές που καταναλώνουμε.

About the author

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.