9 λεπτά είναι αρκετά για να κρατήσεις τη φόρμα σου στις διακοπές

Ας το παραδεχτούμε στις διακοπές ξεφεύγουμε πολύ από το πρόγραμμα της γυμναστικής μας. Κάτι η ζέστη, κάτι οι ώρες που σπαταλάμε στην παραλία, κάτι η χαλαρή μας διάθεση δεν θέλει και πολύ να σταματήσουμε τις προπονήσεις μας.

Το να σταματήσουμε να κάνουμε γυμναστική όμως μπορεί να επηρεάσει την φόρμα μας. Για τον λόγο αυτό σας ετοιμάσαμε ένα πρόγραμμα ασκήσεων μόλις 9 λεπτών. Είναι ιδανικό για τις διακοπές και όχι μόνο. Μπορείτε να προπονηθείτε στο σπίτι, στην παραλία, στο αεροδρόμιο ακόμα και στο καράβι.

Άλλωστε τι είναι 9 λεπτά.

Ένας γύρος ασκήσεων είναι αρκετός, δύο γύροι είναι τέλειοι….

1:00 Jumping Jacks

:30 Decline Pushups

1:00 High Knees

:30 Tricep Dips

1:00 Burpees

:30 Stand up Sit-ups

1:00 Butt Kickers

:30 Squats

1:00 Plank Jacks

:30 Russian Twists

1:00 Bulgarian Lunges

:30 Lying Leg Raises

 

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο