Πως θα γίνεις δρομέας

Θα το έχετε παρατηρήσει, όλοι γύρω μας τρέχουν, τρέχουν στα πάρκα, στους δρόμους, στα γήπεδα. Είναι το άθλημα της εποχής, έχει βοηθήσει και σε αυτό μια τεράστια βιομηχανία marketing των αθλητικών εταιρειών, για το ποια θα βγάλει το καλύτερο παπούτσι τρεξίματος, την καλύτερη εφαρμογή για να μετράμε τις αποστάσεις μας, ποια θα κάνει την καλύτερη διοργάνωση.

Εμάς φυσικά καθόλου δεν μας πειράζει αυτό, μιας και αυτή η διαφήμιση για το τρέξιμο μόνο καλό μπορεί να μας κάνει. Να σηκωθούμε επιτέλους από τον καναπέ, να φορέσουμε φόρμα και αθλητικά παπούτσια και να αρχίζουμε να τρέχουμε.

Βέβαια τα πράγματα δεν είναι και τόσο εύκολα, το τρέξιμο είναι ένα απαιτητικό άθλημα που χρειάζεται και γυμνασμένο σώμα και αντοχή. Είναι πολύ πιθανό όταν η παρέα σας, σας παρακινήσει να πάτε για τρέξιμο στο βουνό την επόμενη Κυριακή να μείνετε αρκετά πίσω και να απογοητευτείτε.

Όμως …

Και γυμνασμένο σώμα μπορούμε να αποκτήσουμε και αντοχή αν έχουμε υπομονή.

Δες εδώ : 25 συμβουλές για να αποκτήσεις το σώμα που ονειρεύεσαι

Η ερώτηση λοιπόν της εποχής είναι :

Πως θα γίνεις δρομέας;

Αν ξεκινάτε τώρα μην το παρακάνετε, δεν χρειάζεται να σπάσετε όλα τα ρεκόρ στις αποστάσεις, πολλές φορές ο ενθουσιασμός να τρέξουμε γρήγορα και πολύ, προκαλεί τραυματισμούς.

Το μυαλό θέλει, αλλά το σώμα δεν μπορεί. Οι πρώτες προπονήσεις στο νέο σας χόμπι πρέπει να είναι επικεντρωμένες στην εκμάθηση του σωστού τρόπου αναπνοής και στη δημιουργία ενός ρυθμού. Ξεχάστε τα χιλιόμετρα, δώστε σημασία σε αυτά τα δύο.

Μόλις αισθανθείτε άνετα δοκιμάστε να τρέξετε το πρώτο σας πεντάρι (5χλμ).

Πηγαίνετε για τρέξιμο στο σωστό χρόνο. Δοκιμάστε διάφορες χρονικές στιγμές της ημέρας για να πάτε για τρέξιμο. Μια ημέρα δοκιμάστε να πάτε πρωί, μία άλλη απόγευμα ή βράδυ. Δείτε πότε εσείς αισθάνεστε καλύτερα.

Υπάρχουν δρομείς που τους αρέσει το τρέξιμο το πρωί γιατί την υπόλοιπη ημέρα αισθάνονται μια ενέργεια και ευεξία. Άλλοι επιλέγουν το βράδυ, βγάζουν όλη την ένταση της ημέρας και μετά κοιμούνται σαν πουλάκι.

Για να τα καταφέρετε στο τρέξιμο χρειάζεστε ενέργεια, αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι πριν πάτε για τρέξιμο θα φάτε ένα ολόκληρο ταψί παστίτσιο!!!

Πριν την προπόνηση χρειαζόμαστε υδατάνθρακες τους οποίους του βρίσκουμε στα φρούτα, τα λαχανικά, τα όσπρια και τα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Ένα γιαούρτι ή μια μπάρα δημητριακών είναι μία καλή λύση για να σνακ πριν το τρέξιμο.

Και μετά την προπόνηση όμως, πρέπει να ανεφοδιαστούμε με ενέργεια. Ένα ποτήρι γάλα, μια χούφτα ξηρούς καρπούς, ένα σάντουιτς γαλοπούλα με ψωμί ολικής αλέσεως.

Δες εδώ : Τα κατάλληλα σνακ για την προπόνηση

Η προθέρμανση δεν είναι αγγαρεία, είναι διαδικασία στενά συνδεδεμένη με το τρέξιμο και δεν πρέπει να παραλείπεται ποτέ. Αν είστε με παρέα και ορισμένοι φίλοι θέλουν να ξεκινήσουν την διαδρομή χωρίς προθέρμανση ΜΗΝ τους ακολουθήσετε.

Μπορεί να μείνετε λίγο πίσω αλλά στο τέλος εσείς θα είστε που δεν θα τραυματιστείτε και δεν θα πονάτε. Κάντε διατάσεις και τραβήγματα σε χέρια και πόδια για να ζεσταθεί το σώμα σας.

Διασκεδάστε, το τρέξιμο πέρα από άσκηση είναι χόμπι. Βρείτε ωραίες διαδρομές για να τρέχετε, γεμίστε το κινητό με τραγούδια που σας αρέσουν, κανονίστε με φίλους να συμμετέχετε σε αγώνες, αγοράστε διάφορα αξεσουάρ τρεξίματος που θα κάνουν τη διαφορά.

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.