Αγγούρι

Τα οφέλη για την υγεία του αγγουριού περιλαμβάνουν τη μείωση του κινδύνου καρδιαγγειακών παθήσεων, τη διαχείριση του υγιούς βάρους, την αποτοξίνωση του σώματος, την ενίσχυση του δέρματος, την υποστήριξη της υγείας των ματιών, την αλκαλοποίηση του αίματος και τη θεραπεία του καρκίνου.

Άλλα οφέλη περιλαμβάνουν την καταπολέμηση της κακής αναπνοής, την υποστήριξη της πέψης, τον έλεγχο της στάθμης του σακχάρου στο αίμα, τη διατήρηση της αρτηριακής πίεσης, την υποστήριξη των οστών, την αποκατάσταση των μαλλιών, τη στήριξη των νυχιών και την υποστήριξη της οδοντικής υγείας.

Από την αρχαιότητα, το αγγούρι έχει χρησιμοποιηθεί ως παραδοσιακό φυτικό φάρμακο στην Ινδία. Το αγγούρι περιέχει διάφορες ιδιότητες μείωσης λιπιδίων και αντιδιαβητικές ιδιότητες που εμποδίζουν το σώμα να υπερθερμανθεί, ασκώντας περισσότερο το φυσικό αποτέλεσμα ψύξης.

Τι είναι το Αγγούρι;

Πρόκειται για μια ευρέως καλλιεργούμενη καλλιέργεια που ανήκει στην οικογένεια κολοκύνθης. Βασικά προέρχεται από τη Νότια Ασία, αλλά αναπτύσσεται και σε άλλα μέρη του κόσμου. Θεωρείται ως το τέλειο φαγητό όταν πρόκειται για τη σωστή υγιεινή. Δεδομένου ότι περιέχει πολλά απαραίτητα θρεπτικά συστατικά όπως η βιταμίνη Α, η βιταμίνη Β, η βιταμίνη C, η βιταμίνη Κ, το μαγγάνιο, ο χαλκός και ο κάλιο, η ενσωμάτωση αγγουριών στην καθημερινή διατροφή σας μπορεί να οδηγήσει σε εξαιρετικά οφέλη για την υγεία.

Οι ακραίες κλιματολογικές συνθήκες μας αφήνουν αφυδατωμένους και εξαντλημένους? Το αγγούρι συμβάλλει πραγματικά στην καταπολέμηση της αφυδάτωσης, καθώς αποτελείται από 90% νερό που διατηρεί το σώμα ενυδατωμένο και ξεπλένει πολλές επικίνδυνες ουσίες, παρέχοντας μερικά από τα πιο απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το σώμα σας.

Μπορείτε εύκολα να φάτε αγγούρια και να προσθέσετε ένα μίγμα άλλων λαχανικών όπως τα καρότα και τα παντζάρια για να ενυδατωθείτε και ταυτόχρονα να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας. Επιπλέον, οι σπόροι μέσα σε ένα αγγούρι περιέχουν μαγνήσιο, το οποίο είναι ιδανικό για άτομα που υποφέρουν από ανεπάρκεια αυτής της θρεπτικής ουσίας. Η κατανάλωση αγγουριών με άλλα τρόφιμα που περιέχουν υγρό όπως ασβέστη, αβοκάντο, σέλινο και μάραθο σας βοηθούν να αντιμετωπίσετε τον πόνο στο στομάχι και την κοιλιακή σύσφιξη.

Τα οφέλη

Μειώνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου

Τα συστατικά του αγγουριού παίζουν σημαντικό ρόλο στη διατήρηση μιας υγιούς καρδιάς – με ιχνοστοιχεία καλίου και μαγνησίου. μπορείτε να βελτιώσετε τη νευρολογική λειτουργία του οργανισμού σας μαζί με τη διατήρηση της αρτηριακής σας πίεσης υπό έλεγχο.

Τα αγγούρια περιέχουν επίσης λιγνίνη, η οποία αναφέρεται ως αντιφλεγμονώδες στοιχείο που βοηθά στην ενίσχυση της ανοσίας σας και μειώνει την εμφάνιση όλων των κινδύνων που σχετίζονται με καρδιαγγειακές παθήσεις.

Διαχείριση βάρους

Τα αγγούρια είναι ένα χρήσιμο συμπλήρωμα για τη μείωση του βάρους. Μπορείτε να τα απολαύσετε στα γεύματά σας είτε μπορείτε να τα φάτε στη σαλάτα σας είτε να τα ανακατεύετε σε γιαούρτι ή να τα φάτε ολόκληρα – έτσι θα χάσετε βάρος πιο γρήγορα.

Προωθεί την Αποτοξίνωση

Τα αγγούρια βοηθούν το συκώτι για την απομάκρυνση των ακαθαρσιών, των αποβλήτων και βοηθά επίσης στην πλήρη εξάλειψη των συσσωρευμένων τοξινών από το αίμα και το έντερο. Βοηθά επίσης το σώμα να περάσει από τα ούρα για να αφαιρέσει τις τοξίνες. Το πόσιμο ποτό αγγουριού επιταχύνει τη διαδικασία αποτοξίνωσης.

Καλό για το δέρμα σας

Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ως σκεύασμα στο σπίτι για να θρέψετε το δέρμα σας εφαρμόζοντας μια παχιά πάστα στο πρόσωπό σας. Η φυσική μάσκα προσώπου θα σας προσφέρει ένα καταπραϋντικό και κρύο αποτέλεσμα. Προστατεύει επίσης το δέρμα από την ξηρότητα, την ακμή, τον ερεθισμό του δέρματος και άλλα θέματα δέρματος.

Καλό για την υγεία των ματιών σας

Ενυδατώνει όλο το δέρμα γύρω από τα μάτια σας καθώς περιέχει 95% νερό. Η βιταμίνη Ε παίζει σημαντικό ρόλο στη βελτίωση του δέρματός σας, ενισχύοντας την παραγωγή κολλαγόνου, ενεργώντας ως φυσικός παράγοντας κατά της ρυτίδωσης. Επιπλέον, η κατανάλωση αγγουριών σε τακτική βάση συμβάλλει στην ενίσχυση της όρασης, καθώς περιέχει αρκετά αντιφλεγμονώδη και αντιοξειδωτικά που μπορούν να σας βοηθήσουν να σας αποτρέψουμε από καταρράκτη.

Η υπερχρωματοποίηση σχηματίζει μαύρους κύκλους γύρω από το δέρμα των ματιών σας, τα, αγγούρια είναι η καλύτερη επιλογή γι ‘αυτό. Το αντιοξειδωτικό που υπάρχει στο αγγούρι εξαλείφει τον ερεθισμό του δέρματος. Όπως γνωρίζετε η βιταμίνη C στα αγγούρια φωτίζει τον τόνο του δέρματός σας, οπότε θα πρέπει να ενσωματώσετε αγγούρια στην ρουτίνα ομορφιάς σας επίσης.

Aλκαλικότητα στο αίμα σας

Η διατήρηση της βέλτιστης στάθμης pH του σώματός σας μπορεί να βοηθήσει στην εξάλειψη των κυττάρων ελεύθερης ρίζας, τα οποία είναι όξινα και προκαλούν συμπτώματα που σχετίζονται με τον καρκίνο. Το πόσιμο νερό αγγουριού σε καθημερινή βάση μπορεί να διατηρήσει την αλκαλικότητα του σώματός σας.

Καταπολεμά τον Καρκίνο

Τα αγγούρια περιέχουν ψεκτίνη, καφεϊκό οξύ, κουκουβιτακίνες, λουτεΐνη, τα οποία έχουν την ικανότητα να μειώνουν τα καρκινικά συμπτώματα κατά τα πρώτα στάδια. Τα φυτοχημικά στο αγγούρι έχουν ισχυρές αντικαρκινικές ιδιότητες, συμπεριλαμβανομένων των αντιοξειδωτικών, τα οποία εξαλείφουν τα κύτταρα των ελεύθερων ριζών και ενισχύουν την ασυλία σας.

Τρώγοντας το ολόκληρο ή το χυμό του λαχανικού μπορεί να μειώσει την εμφάνιση του καρκίνου του μαστού, των ωοθηκών, του προστάτη, της μήτρας και του πνεύμονα εξαιτίας της παρουσίας φλαβονοειδών όπως η φιστετίνη και το καφεϊκό οξύ.

Καταπολεμά την κακή αναπνοή

Η τοποθέτηση φέτας αγγουριού στο στόμα σας μπορεί να σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από την κακή αναπνοή, εξαλείφοντας τα βακτήρια που προκαλούν δυσάρεστη οσμή μαζί με την εξάλειψη του σχηματισμού μικροβίων, γεγονός που μπορεί επίσης να οδηγήσει σε επιπλοκές της στοματικής υγείας και ασθένειες των ούλων.

Βέλτιστη πεπτική υγεία

Για να διατηρήσετε την υγεία του εντέρου σας, πρέπει να ενσωματώσετε τρόφιμα που είναι ινώδη, και αγγούρια είναι ένα από αυτά τα τρόφιμα. Το αγγούρι περιέχει επίσης ένα ένζυμο που αναφέρεται ως «erepsin», το οποίο βελτιώνει τη διαδικασία της πέψης και βοηθά το σώμα να απορροφήσει επαρκώς την πρωτεΐνη.

Η πηκτίνη στο αγγούρι διευκολύνει τη φυσιολογική χλωρίδα του εντέρου. Διαχειρίζεται επίσης την κίνηση του εντέρου λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε νερό, η οποία βοηθά στη θεραπεία της δυσκοιλιότητας, της γαστρίτιδας, του έλκους και πολλών άλλων διαταραχών που σχετίζονται με το στομάχι.

Αντιδιαβητικό

Μελέτες το έχουν βρει αποτελεσματικό έναντι του διαβήτη και οι ιατροί επιστήμονες προτείνουν να φάτε φλούδες αγγουριού, γεγονός που συμβάλλει στη διατήρηση επαρκούς επιπέδου σακχάρου στο αίμα. Επιπλέον, η κατανάλωση φλοιού μπορεί επίσης να μειώσει το οξειδωτικό στρες.

Μια ορμόνη στο αγγούρι βοηθά το πάγκρεας να χρησιμοποιεί την ινσουλίνη που μετατρέπει τους υδατάνθρακες σε ενέργεια.

Διατηρεί την επαρκή πίεση του αίματος

Η πλούσια ποσότητα μαγνησίου, ινών και καλίου κάνει τα αγγούρια χρήσιμα για τη διατήρηση της σωστής πίεσης του αίματος – η οποία δεν πρέπει να είναι υπερβολικά υψηλή ή πολύ χαμηλή. Βοηθά επίσης να μειώνει την πίεση στις αρτηρίες και τους κρατά ενυδατωμένους. Αυτός είναι ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους τα αγγούρια συνιστώνται στους ανθρώπους που έχουν υπέρταση.

Ισχυρότερα οστά, νύχια και δόντια

Το αγγούρι περιέχει ασκορβικό οξύ και καφεϊκό οξύ, τα οποία βοηθούν στην ενίσχυση των συνδέσμων, του χόνδρου, των τενόντων και των οστών του σώματός σας. Το αγγούρι περιέχει επίσης σίλικα, το οποίο βοηθά στο σχηματισμό του συνδετικού ιστού, το οποίο βοηθά στην ενίσχυση των εξασθενημένων οστών.

Καθώς περιέχει επίσης πρωτεΐνη, μαγνήσιο, βιταμίνη Α, βιταμίνη C, βιταμίνη Κ, βιταμίνη Β1, βιταμίνη Β2, βιταμίνη Β6, βιταμίνη Β5, φολικό οξύ και πυρίτιο

Ενυδάτωση μαλλιών

Εάν τα ξηρά και τραχιά μαλλιά είναι το πρόβλημά σας δοκιμάσετε να κάνετε κάποια πάστα αγγουριού, ανακατεύοντας το με νερό. Στη συνέχεια κάντε απαλό μασάζ στο κεφάλι σας και θα δείτε σταδιακά τη διαφορά στην υγεία των μαλλιών και του τριχωτού της κεφαλής.

Συνολικά, τα αγγούρια περιέχουν μια πληθώρα ισχυρών θρεπτικών συστατικών και βιταμινών, τα οποία είναι απαραίτητα για την υποστήριξη της συνολικής σας σωματικής και ψυχικής υγείας. Προσπαθήστε να ενσωματώσετε στη διατροφή σας όσα περισσότερα αγγούρια μπορείτε

Previous article

Μπαχαρικά

Next article

Βερίκοκο

About the author

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.