All in One προπόνηση με 3 κινήσεις που καίνε το λίπος

Η καύση θερμίδων δεν σημαίνει πάντα γυμναστήριο γεμάτο super εξοπλισμούς ή μια ντουζίνα διαφορετικές ασκήσεις που στοχεύουν σε κάθε μέρος του σώματος. Με τη χρήση ενός συνδυασμού κινήσεων, μπορείτε να τονώσετε και να ενισχύσει το άνω και κάτω μέρος του σώματος σας την ίδια στιγμή. Το καλύτερο: Θα κάψετε πολύ περισσότερες θερμίδες!

Ενσωματώστε αυτές τις τρεις ασκήσεις στο κανονικό σας πρόγραμμα προπόνησης ή απλά κάντε τις ως προπόνηση όταν δεν έχετε πολύ χρόνο στη διάθεσή σας. Στόχος είναι να τις επαναλαμβάνετε τρεις φορές την εβδομάδα για καλύτερα αποτελέσματα.

Mountain climbers

all-in-one-kiniseis-gia-olo-to-soma-ii
Αυτή η άσκηση στοχεύει στο πάνω μέρος το σώματος, τα πόδια και τους κοιλιακούς σας.
Ξεκινήστε από τη θέση plank, δηλαδή σανίδα.
Φέρτε το αριστερό σας πόδι κάτω από το στήθος σας σαν να ετοιμάζεστε για σπριντ.
Κρατήστε σταθερά τα χέρια σας στο έδαφος και τους σφίξτε τους κοιλιακούς σας. Με ένα μικρό αλματάκι αλλάξτε τις θέσεις των ποδιών σαν να τρέχετε.
Ξεκινήστε με 30 δευτερόλεπτα και βάλτε στόχο να φτάσετε το ένα λεπτό.

Pike push-up

all-in-one-kiniseis-gia-olo-to-soma
Αυτοί οι κοιλιακοί δίνουν έμφαση στους ώμους, το στήθος και τους κοιλιακούς.
Ξεκινήστε από θέση push-up.
Ανασηκώστε τους γοφούς και τα πόδια σας σχηματίζοντας ένα V. Κρατηθείτε πάνω στις μύτες των ποδιών σας. Σπρώξτε προς τα κάτω το κεφάλι σας λυγίζοντας τους αγκώνες. Τέλος ισιώστε τους αγκώνες.
Ξεκινήστε από 10 και προσπαθήστε για όλο και περισσότερα.
Πάτημα δημιουργήσετε αντίγραφα ασφαλείας. Κάνετε 10 ή όσες μπορείτε.

Shuffle/drop
Η άσκηση αυτή απαιτεί γρήγορες κινήσεις με τα πόδια
Ξεκινήστε με τα πόδια ελαφρώς λυγισμένα.
Ξεκινήστε το shuffle, πατάτε μια στο ένα πόδι και μια στο άλλο όσο πιο γρήγορα μπορείτε για 5 δευτερόλεπτα, στη συνέχεια πέφτετε για ένα push up. Σηκώνεστε και πάλι από την αρχή.


Το videaki θα σας κατατοπίσει.
Κάντε την άσκηση για 1 λεπτό.

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο