Απέκτησε τέλειους κοιλιακούς με μόλις 3 κινήσεις

Η κοιλίτσα είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που θέλουμε να χάσουμε όταν ξεκινούμε διατροφή και γυμναστική. Ταυτόχρονα όμως είναι ένα και από τα πιο δύσκολα σημεία του σώματος μας, όπου οι αλλαγές πραγματοποιούνται με αργούς ρυθμούς.

Το μυστικό είναι η επιμονή και η υπομονή, γι αυτό εντάξτε στο καθημερινό σας πρόγραμμα τις τρεις παρακάτω ασκήσεις που μας προτείνει το popsugar για να δείτε πιο γρήγορα αποτελέσματα γύρω από το σημείο της κοιλιάς.

Κάντε αυτές τις τρεις ασκήσεις καθημερινά για 20 δευτερόλεπτα τη μια, σε συνολικό χρόνο του ενός λεπτού. Επαναλάβετε για δύο φορές ακόμα. Συνολικός χρόνος προγράμματος 3 λεπτά.

Bunny Hop

κοιλιακούς

• Ξεκινήστε σε θέση σανίδα με τα πόδια ενωμένα.
• Σφίξτε τους κοιλιακούς σας και πηδήξτε με τα πόδια ενωμένα προς τα δεξιά , φέρνοντας τα γόνατα σας προς το δεξιό αγκώνα σας ώστε να στρίψει λίγο και το σώμα σας
• Πηδήξτε ξανά και φέρτε τα πόδια στην αρχική στάση.
• Επαναλάβετε από την άλλη πλευρά.

V-Sit

κοιλιακούς

• Ξεκινήστε σε καθιστή θέση με τα γόνατα λυγισμένα και τα πόδια παράλληλα με το δάπεδο. Ανοίξτε το στήθος σας και τεντώστε τα χέρια σας μπροστά σχηματίζοντας το γράμμα V.

• Σπρώξτε προς τα πίσω τον κορμό σας και τεντώστε τα γόνατα χωρίς τα πόδια να ακουμπήσουν στο πάτωμα. Το κεφάλι και οι ώμοι επίσης δεν ακουμπούν το πάτωμα.

Θέση σανίδα

κοιλιακούς

• Κρατήστε το σώμα σας παράλληλα με το δάπεδο με τη βοήθεια των αγκώνων. Κρατήστε αυτή τη στάση για όσο περισσότερο μπορείτε σφίγγοντας πάντα τους κοιλιακούς σας.

Image Source: POPSUGAR Photography

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.