Αποτελεσματικό πρόγραμμα γυμναστικής μόλις 7 λεπτών

Πολλές φορές η ώρα που περνάμε στο γυμναστήριο δεν είναι και τόσο αποδοτική. Σηκώνουμε μερικά βάρη, κάνουμε κανένα εικοσάλεπτο χαλαρό περπάτημα στο διάδρομο, κρατάμε πάντα το iphone στο χέρι για να μην βρεθούμε ούτε λεπτό off line και γενικά δεν δουλεύουμε πολύ σκληρά.

Ακόμα και στη προσωπική προπόνηση όλο και κάτι θα προσπαθήσουμε να ξεκλέψουμε και εκεί που πρέπει να κάνουμε 100 κοιλιακούς, φτάνουμε τους 90, τους 70, ε καλά λοιπόν τους 50.

Τελικά δεν πετυχαίνουμε τους στόχους μας, που είναι φυσικά να αδυνατίσουμε και να γραμμώσουμε, με αποτέλεσμα να απογοητευόμαστε, να χαλαρώνουμε ακόμα περισσότερο και τελικά να σταματάμε.

Τι μπορούμε να κάνουμε? Ξεχάστε τα πάντα, το μόνο που χρειάζεστε είναι ένας τοίχος και μία καρέκλα, αυτό τουλάχιστον μας λέει το περιοδικό Sports Medicine’s Health & Fitness.

[ctt title=”Αν ήξερες ότι χρειάζεσαι μόνο 7 λεπτά για γράμμωση, θα ακολουθούσες πιστά το πρόγραμμα;” tweet=”Αν ήξερες ότι χρειάζεσαι μόνο 7 λεπτά για γράμμωση, θα ακολουθούσες πιστά το πρόγραμμα http://ctt.ec/aW_bi+ @Clipit_gr” coverup=”aW_bi”]

Ακολουθείστε πιστά το παρακάτω 7λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής, κάθε άσκηση θέλει επαναλήψεις για 30 δευτερόλεπτα και διάλειμμα μεταξύ των ασκήσεων 10 δευτερόλεπτα.

7λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής

7 λεπτά συνολικά. Τι είναι 7 λεπτά την ημέρα?

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.