Ας μιλήσουμε για μπαχαρικά

Τα μπαχαρικά πέρα από γεύση στα φαγητά προσφέρουν και πολλά οφέλη στην υγεία μας. Σε κάθε κουζίνα υπάρχει ένας χώρος αφιερωμένος σε αυτά, όσα περισσότερα τόσο καλύτερες επιλογές.

Υπάρχουν όμως μερικά μπαχαρικά που πραγματικά είναι κρυμμένοι θησαυροί και πρέπει να εμπλουτίζουμε τα φαγητά μας με αυτά.

Τσίλι πιπεριές

Ακόμα και αν δεν είστε φαν των καυτερών γεύσεων, μια μικρή ποσότητα τσιλι χρειάζεται να την προσθέτετε που και που στο φαγητό. Οι πικάντικες τσίλι πιπεριές περίεχουν την καψαϊκίνη. Μια ουσία που ανακουφίζει από τον πόνο, οφελεί την υγεία της καρδιάς και καταπολεμά τον καρκίνο του προστάτη.

Κανέλα

Αγαπάμε κανέλα. Ένα μπαχαρικό που μπορούμε να το προσθέσουμε παντού. Πάνω στα μήλα, στο γιαούρτι, στο γάλα, στο ψωμί με μέλι, στο καφέ και όπου μπορεί να φανταστεί κανείς. Ενώ αναδεικνύει (και θερμαίνει) τις γεύσεις στα τρόφιμα με τα οποία συνδυάζεται, η κανέλα θα βοηθήσει επίσης να κρατήσετε τις αρτηρίες σας υγιείς, να διαχειριστείτε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και να μειώσετε τη χοληστερόλη.

Κουρκουμάς

Το έντονο χρώμα του κουρκούμα προέρχεται από την ίδια οικογένεια μπαχαρικών με το τζίντζερ – που σημαίνει ότι και τα δύο φυτά μπορούν να μειώσουν τη φλεγμονή σε ασθενείς με αρθρίτιδα (και μπορεί να εμποδίσουν το σχηματισμό κάποιων καρκίνων). Δοκιμάστε το σε ένα κοτόπουλο κάρυ, στο ρύζι (ρίξτε μια κουταλιά καθώς βράζει, το ρύζι θα αποκτήσει ένα υπέροχο κίτρινο χρώμα), σε κοκκινιστά, τέλος ταιριάζει υπέροχα με τον αρακά.

Μαϊντανός

Έχουμε συνδέσει τον μαιντάνο με την διακόσμηση του πιάτου. Πολλές συνταγές τελειώνουν με τη φράση, πασπαλίστε λίγο μαιντάνο για διακόσμηση και χρώμα.

Και όμως ο μαϊντανός βοηθά στην καταπολέμηση της πέτρας στα νεφρά, στην καταπολέμηση της κώφωσης και την αποτροπή συσσώρευσης των αρτηριών. Αν δεν πειστήκατε από όλα αυτά τότε να θυμάστε πάντα ότι ο μαϊντανός καταπολέμα την κακή αναπνοή.

Ρίγανη

Η ρίγανη είναι μια σημαντική πηγή θυμόλης και καρβακόλης, δύο αντιβακτηριακές ουσίες που καταπολεμούν τις μολύνσεις. Όπως το θυμάρι, είναι εύκολο να αναπτυχθεί στο σπίτι και προσθέτει παραδοσιακή γεύση σε οποιοδήποτε πιάτο είτε το χρησιμοποιείτε φρέσκο ​​είτε αποξηραμένο.

Σκόρδο

Είτε σας αρέσει η γεύση του είτε όχι, κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί το καλό που κάνει για τον οργανισμό μας.
Αποτελεί άλλωστε βασικό συστατικό φυσικών θεραπειών και παραδοσιακής ιατρικής. Το σκόρδο έχει αντιμυκητιασικά, αντιβακτηριακά και αντιικά αποτελέσματα και μερικές μελέτες δείχνουν ότι μπορεί να σταματήσει τους θρόμβους αίματος από που σχηματίζονται στις αρτηρίες σας. Είναι επίσης ένα εύκολο μπαχαρικό για να προσθέσετε στη διατροφή σας: Δοκιμάστε το σε σάλτσα ζυμαρικών, σε πίτσα, ψητό με άλλα λαχανικά ή ψιλοκομμένο σε σπιτικά ψωμάκια.

 

 

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.