Ξέθαψε το παιδικό σου σχοινάκι και χρησιμοποιήσε το για γυμναστική

Το αγαπημένο παιχνίδι των παιδικών χρόνων μπορεί να μετατραπεί σε ένα τέλειο εργαλείο για την απώλεια βάρους. Το σκοινάκι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να βελτιώσει την υγεία σας αλλά και την ποιότητα της ζωής σας. Εννοείται ότι η άσκηση με το σκοινάκι θα σας οδηγήσει στην απώλεια βάρους και στην απόκτηση του σώματος που τόσο ονειρεύεστε.

Ένας από τους πιο σημαντικούς τρόπους που το σχοινάκι μπορεί να χρησιμοποιηθεί, είναι για να επιτευχθεί απώλεια βάρους. Η απώλεια βάρους σημαίνει και κάψιμο θερμίδων. Εάν θέλουμε να αδυνατίσουμε καλό είναι να χάνουμε γύρω στις 700 θερμίδες την ημέρα. Αυτό μπορούμε να το πετύχουμε μειώνοντας την πρόσληψη θερμίδων σε συνδυασμό με άσκηση. Με μισή ώρα ενασχόληση με το σκοινάκι, καίτε γύρω στις 300 θερμίδες.

Ένα άλλο σημαντικό μεγάλο πλεονέκτημα είναι ότι βελτιώνουμε την φυσική μας κατάσταση. Τα συνεχή άλματα με το σκοινάκι θα βελτιώσουν τις αντοχές μας καθώς και την ποιότητα του καρδιαγγειακού μας συστήματος .

Και φυσικά, βοηθά πάρα πολύ στην ενδυνάμωση του κάτω μέρους του σώματος, δηλαδή γλουτούς και πόδια. Το σκοινάκι δεν είναι εύκολο όσο ακούγεται ή όσο εύκολο τουλάχιστον το θυμόμαστε από τα παιδικά μας χρόνια. Την πρώτη μέρα που θα ασχοληθείτε μαζί του ενδέχεται να αντιμετωπίσετε πόνους στα πόδια. Για να αποφύγετε κάποιο τραυματισμό, μη ρίχνετε ποτέ το κέντρο βάρους στα γόνατα.

Παρακάτω σας δίνουμε 5 βασικές ασκήσεις με το σκοινάκι :

Basic Jump
Περάστε το σκοινάκι πάνω από το κεφάλι σας και πηδήξτε ελαφρά όταν περνά κάτω από τα πόδια σας. Δεν χρειάζεται να πηδήξετε πολύ ψηλά ,ίσα ίσα να περάσει το σκοινάκι. Τα πόδια σας να είναι ίσια.

Alternate-Foot Jump
Σηκώστε το ένα πόδι σαν να κάνετε κουτσό, περάστε το σκοινάκι πάνω από το κεφάλι σας, για να περάσετε το σκοινάκι κάτω από τα πόδια σας, τεντώστε και τα δύο πόδια ομοιόμορφα. Στην επόμενη στροφή ανασηκώστε το άλλο πόδι.

High Step
Ξεκινήστε όπως στο Alternate-Foot Jump αλλά εδώ για να περάσει το σκοινάκι κάτω από τα πόδια σας ανασηκώστε το ανάποδο πόδι ψηλά.

Endurance Jump
Στην άσκηση αυτή είναι σαν να τρέχετε επιτόπια, μόνο που περνάτε και το σκοινάκι από πάνω σας, δεν χρειάζεται να πηδάτε ψηλά.

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.