Η δύναμη της άσκησης plank

Δεν υπάρχει μαγική συνταγή και ευκολίες. Η απώλεια βάρους και η απόκτηση ενός σώματος που αγαπάς, χρειάζεται σκληρή δουλειά και αφοσίωση. Ο βασικός κανόνας είναι σωστή διατροφή και άσκηση. άσκηση plank

Άσκηση, τι άσκηση όμως, αερόβια, βάρη, τρέξιμο, γυμναστήριο, κολύμβηση, ομαδικά αθλήματα? Ναι οι επιλογές είναι πολλές όμως μια άσκηση δεν πρέπει να λείπει ποτέ από το ρεπερτόριο μας και αυτή δεν είναι άλλη από την άσκηση plank ή στα ελληνικά σανίδα.

Τα οφέλη από την άσκηση plank.

Δυνατότερος κορμός

Ο κύριος σκοπός της άσκησης αυτής είναι να ενισχύσει τον κορμός μας και τους κοιλιακούς μύες. Είμαστε στο πάτωμα μπρούμυτα, προσπαθώντας να κρατήσουμε το βάρος του σώματός μας επάνω, έτσι το μεσαίο τμήμα πρέπει να δουλέψει πολύ σκληρά. Η πλάτη και οι κοιλιακοί πρέπει να σταθεροποιηθούν και αυτό είναι πιο δύσκολο από ότι ακούγεται. Όλη αυτή η ενίσχυση του κορμού θα βοηθήσει και σε άλλες δραστηριότητες όπως το τρέξιμο ή το κουβάλημα των σακκούλων από το σούπερ μάρκετ.

Ενίσχυση του κάτω μέρος του σώματος.

Όταν πραγματοποιούμε την άσκηση plank, είμαστε αναγκασμένοι να σφίξουμε τον ποπό μας ώστε να είναι σε ευθεία γραμμή με το σώμα, έτσι οι γλουτοί μας θα τονωθούν όσο πρέπει. Ενώ εστιάζουμε στους κοιλιακούς, το κάτω μέρος του σώματος ενισχύεται το ίδιο άψογα.

Ενίσχυση του πάνω μέρος του σώματος

Όπως κρατάτε το βάρος του σώματος, χέρια, ώμοι και στήθος εργάζονται σκληρά.

Καλύτερη ισορροπία

Με αυτή την άσκηση, όσο σταθεροποιείται ο πυρήνας, βελτιώνετε και την ισορροπία σας. Θα νιώσετε ακόμα μια διαφορά στην καθημερινή σας στάση.

Πνευματική διαύγεια.

Η άσκηση σανιδάς απαιτεί πάνω από όλα συγκέντρωση. Δεν υπάρχει χώρος για να σκέφτεστε τίποτα άλλο καθόσον την εκτελείτε. Δεν έχετε άλλη επιλογή από το να εστιάσετε σε όλες τις δυνάμεις γιαυτό, επικεντρωθείτε και καθαρίστε το μυαλό σας.

Καλύτερη φόρμα

Το κλειδί για να επωφεληθείτε όλα τα οφέλη αυτής της άσκησης είνα την εκτελείτε με την κατάλληλη μορφή. Η άσκηση plank απαιτεί πρακτική και υπομονή, μπορεί να μην περιλαμβάνει πολλή κίνηση αλλά είναι κάθε άλλο πάρα εύκολη. Ξεκινήστε μια λιγα δευτερόλεπτα, αυξήστε το χρόνο και μετά εντάξετε και παραλλαγές κυρίως με κινήσεις στα χέρια.

Σωστή στάση άσκηση plank

Ξαπλώστε μπρούμυτα. Σηκωθείτε στις μύτες των ποδιών σας και στους πήχεις σας. Φέρτε το σώμα σας σε μια ωραία γραμμή – σανίδα. Κρατήστε τους γλουτούς σφικτούς και μην τους ανασηκώνετε. Κρατήστε την πλάτη σας επίπεδη και σφίξτε τους κοιλιακούς. Κρατήστε το κεφάλι και το λαιμό σε ουδέτερη στάση, μην κοιτάζετε κάτω, ούτε πάντω.
Το πιο σημαντικό αναπνεύστε. Αργή εισπνοή και εκπνοή, βοηθά το σώμα να κρατήσει τη στάση του.

Κρατηθείτε σε αυτή τη στάση για όσο χρονικό διάστημα μπορείτε. Την πρώτη φορά ίσως και 10 δευτερόλεπτα είναι οκ. Κάθε φόρα προσπαθήστε να κρατηθείτε περισσότερο.

Παραλλαγές

Όταν αισθανθείτε ότι κατέχετε την άσκηση πολύ καλά, εντάξετε στο πρόγραμμα και άλλες μορφές. άσκηση plank
Όπως κρατιέστε στους πήχεις σας, βάλτε τη δεξιά παλάμη στο έδαφος και προσπαθήστε να ανασηκώσετε όλο το σώμα σας ώστε να κρατιέστε πλέον στις παλάμες. Κατεβείτε πάλι στους πήχεις και επαναλάβετε από την άλλη μεριά.
Αντι για τους πήχεις σηκωθείτε στις παλάμες, Σηκώστε το δεξί χέρι και δώστε μπουνιά στον αέρα, επαναλάβετε με το άλλο χέρι.
Ξεκινήστε στην κανονική θέση σανίδα. Περιστρέψτε τους γοφούς σας προς τα δεξιά και αγγίξτε το δεξί ισχίο σας στο πάτωμα. Γυρίστε πίσω στο κέντρο. Επαναλάβετε από την άλλη μεριά

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο