Ασκηθείτε στη φύση

Ένα πράγμα που είναι ευχάριστο και την άνοιξη και το καλοκαίρι είναι ότι μπορούμε να ασκηθούμε έξω. Φυσικά, θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε τον όμορφο καιρό ως δικαιολογία για να μην κάνουμε γυμναστική αλλά να πάμε να ξαπλώσουμε στην παραλία. Μήπως όμως να το χρησιμοποιήσουμε ως κίνητρο για να κάνουμε ακριβώς το αντίθετο; Άλλωστε το “εξω” είναι το καλύτερο μέρος για να ασκηθείτε. Υπέροχα όμορφο περιβάλλον, αναπνέοντας φρέσκο αέρα που τονώνει τους μύες.

Πέρα από τα κλασικά που μπορούμε να κάνουμε στη φύση όπως τρέξιμο, περπάτημα ή ποδήλατο, μπορούμε να κάνουμε και ασκήσεις ενδυνάμωσης. Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι μια μεγάλη πέτρα ή ένα παγκάκι.

1. Single-leg Lunge    ασκηθείτε στη φύση

Πως: Τοποθετήστε το ένα πόδι πίσω σας σε μια επίπεδη επιφάνεια, όπως ένα παγκάκι. Χαμηλώστε τον κορμό σας κάτω σε βαθύ κάθισμα, κρατώντας τους ώμους σας προς τα πίσω και το στήθος προς τα έξω. Προσέξτε το γόνατό σας να μην εκτείνεται πέρα από τα δάχτυλα των ποδιών σας.

Τι εξασκεί : τετρακέφαλους, δικέφαλους, γλουτιαίους.
Αυτή η άσκηση γυμνάζει διαφορετικές μυικές ομάδες. Είναι σίγουρο ότι θα νιώσετε πόνο την επόμενη μέρα. Όσο πιο τεντωμένο είναι το πίσω πόδι σας, τόσο πιο δύσκολη θα είναι η άσκηση. Ξεκινήστε ήρεμα και παρακολουθήστε την ισορροπία σας, τον συντονισμό, την δύναμη και φυσικά τη βελτίωση σας. Σιγά σιγά προσπαθήστε να βρείτε ένα πιο ψηλό παγκάκι

2. Pushupsασκηθείτε στη φύση

Πως: Τοποθετήστε τα χέρια σας σε ένα παγκάκι, τοποθετήστε τους αντίχειρες κάτω από το παγκάκι για να εκτονωθεί η πίεση από τους καρπούς. Τα χέρια σας πρέπει να είναι έξω από το ύψος των ώμων και όλο το υπόλοιπο σώμα να είναι επίπεδο.
Χαμηλώστε αργά προς τα κάτω σχηματίζοντας μια γωνία 90 μοιρών με τα χέρια σας. Προσπαθήστε να κρατήσετε την πλάτη σας επίπεδη και μετά να επιστρέψετε στην αρχική θέση.

Τι εξασκεί: Στήθος, ώμους, τρικέφαλους.
Ο καθένας μπορεί να το κάνει, δεν έχει σημασία ποιο επίπεδο φυσικής κατάστασης του.

3. Βαθύ κάθισμα

ασκηθείτε στη φύση

Πως: Τοποθετήστε τα χέρια σας στο γνωστό παγκάκι ακριβώς κάτω από τους ώμους σας, τα δάχτυλα προς τα εμπρός. Περπατήστε τα πόδια σας έξω μπροστά από σας. Για τους αρχάριους, τα πόδια πρέπει να είναι ελαφρώς λυγισμένα και τα πόδια στο έδαφος. Για πιο προχωρημένους, τα πόδια στηρίζονται στις φτέρνες και τα δάχτυλα είναι τεντωμένα πάνω. Λυγίστε τα χέρια σας προς τα κάτω, ώστε οι αγκώνες σας σχηματίζουν γωνία 90 μοιρών φροντίζοντας ώστε οι αγκώνες σας να κατευθύνονται ακριβώς πίσω σας και όχι στο πλάι. Επιστρέψτε αργά στην αρχική θέση.

Τι εξασκεί: Δικέφαλους, στήθος, ώμους.
Ο τρικέφαλος είναι ο μεγαλύτερος μυς και χρειάζεται να είναι γυμνασμένος για να μην “κρεμάσει”.

4. Σχηματίζοντας V

ασκηθείτε στη φύση

Καθίστε στο παγκάκι και σηκώστε τα πόδια σας, κρατώντας τους όσο το δυνατόν ευθεία. Βεβαιωθείτε ότι η πλάτη σας παραμένει επίπεδη. Κρατήστε τους ώμους, την πλάτη, το στήθος πάνω. Στη συνέχεια φέρτε τα γόνατά σας προς το στήθος και τεντώστε τα ξανά προς τα εμπρός.

Τι εξασκεί: ποπό, πλάτη, το συντονισμό, την ισορροπία.

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.