Διατροφικές συνήθειες με τεράστια θρεπτική αξία

Ζούμε σε μία εποχή αφθονίας φαγητών, ότι ζητήσουμε το έχουμε, ότι μπορούμε να φανταστούμε το φτιάχνουμε, και το πιο βασικό βρίσκουμε τα πάντα. Και του πουλιού το γάλα που έλεγε και μία παλιά διαφήμιση.

Όλη αυτή η αφθονία των φαγητών και των γεύσεων έχει αλλάξει πολύ τις διατροφικές συνήθειες μας.  Πόσοι από εμάς ξεκινούν την ημέρα τους χωρίς να τρώνε πρωινό, ή ακόμα και αν τρώνε προτιμούν μία τυρόπιτα από το φούρνο της γειτονιάς από γιαούρτι, φρούτα και ξηρούς καρπούς.

Το να προτιμήσουμε να φάμε στο πρωινό μας παραδείγματος χάρη γιαούρτι, δεν το κάνουμε γιατί γευστικά ίσως μας αρέσει πιο πολύ αλλά γιατί το γιαούρτι περιέχει εκείνα τα θρεπτικά συστατικά που θωρακίζουν τον οργανισμό μας. Άλλωστε η ουσία του φαγητού αυτή είναι, να μας κρατάει υγιής και κατά δεύτερο να μας ικανοποιεί την γευστική μας αίσθηση.

Υπάρχουν λοιπόν κάποιες τροφές που καλό θα ήταν να τις συμπεριλαμβάναμε στις καθημερινές μας διατροφικές συνήθειες γιατί έχουν τεράστια θρεπτική αξία.

Μούρα

Καταρχήν είναι φτωχά σε θερμίδες, υδατάνθρακες και λίπος, πολύ εύκολα λοιπόν θα μπορούσαμε να αντικαταστήσουμε το καθημερινό μας γλυκό με ένα μπολάκι μούρα (ή και φράουλες, ανήκουν στην ίδια κατηγορία, και τώρα είναι η εποχή τους). Επίσης συμβάλει στην απορρόφηση του φυσικού κολλαγόνου το οποίο μας βοηθά να διατηρούμε νεανικό δέρμα. Βοηθά στην ομαλή λειτουργία του εντέρου και ενισχύει τις λειτουργίες του εγκεφάλου. Τέλος ενισχύει και το ανοσοποιητικό μας σύστημα μιας και περιέχει Βιταμίνες C και Ε.

Κριθάρι

Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και αυτό συνεπάγεται ότι βοηθά στη μείωση της χοληστερόλης τη ρύθμιση των επιπέδων γλυκόζης του αίματος και την καλύτερη λειτουργία του εντέρου. Πως θα μπορούσαμε να το εντάξουμε στη διατροφή μας, φτιάχνοντας ντάκο. Κρητικό παξιμάδι, ντομάτα και τυρί.

Πιπεριές

Κυρίως οι καυτερές κόκκινες πιπεριές. Περιέχουν διπλή ποσότητα Βιταμίνης C από τα εσπεριδοειδή. Φαντάζομαι όλοι μας έχουμε ακούσει από φίλους που τους αρέσουν τα καυτερά, ότι τρώνε κόκκινη πιπεριά γιατί κάνει καλό στην καρδιά. Είναι αλήθεια. Να τις προσθέτετε όπου μπορείτε, σε σάλτσες για μακαρονάδες, σε σαλάτες, σε όσπρια.

Σπανάκι

Το αγαπημένο του Ποπάι. Είναι τόσο θαυματουργό για να μας κάνει δυνατούς σαν τον Ποπάι μάλλον ναι μιας και θωρακίζει την καρδιά, προστατεύει τα οστά, προφυλάσσει τα μάτια και δυναμώνει το μυαλό. Και για εμάς τις γυναίκες μας χαρίζει λαμπερό δέρμα και μαλλιά. Το σπανάκι περιέχει βιταμίνες A,B,C, φυτικές ίνες, σίδηρο, μαγγάνιο, ασβέστιο, φυλλικό οξύ. Ευκαιρία να εκτιμήσετε τη σπανακόπιτα που σας στέλνει η μαμά σας σε πακέτο κάθε εβδομάδα…

Ξηροί καρποί

Προστατεύουν την καρδιά μας και είναι πλούσιοι σε Ωμέγα 3. Φυσικά προτιμούμε να τους τρώμε ανάλατους.

Κρεμμύδια

Όσες καθαρίζουμε κρεμμύδια διαμαρτυρόμαστε για τα δάκρυα που μας προκαλούν. Να ξέραμε πόσο καλό μας κάνει? Καθαρίζει τα κύτταρα του ματιού. Πέρα από αυτό, το κρεμμύδι περιέχει υψηλές ποσότητες αντιοξειδωτικών ουσιών βιταμίνη C, κάλιο, φυτικές ίνες, φολικό οξύ, ασβέστιο, σίδηρο. Απομακρύνει από τα κύτταρά μας τις τοξίνες και βοηθά στις πρόληψη καρκίνων κυρίως αυτών που προσβάλουν το γαστρεντερικό σύστημα.

Γιαούρτι

Το γιαούρτι περιέχει όλα τα θρεπτικά συστατικά του γάλατος και έχει λίγες θερμίδες. Γιαυτό φιγουράρει και σε όλες τις δίαιτες. Όλοι γνωρίζουμε πόσο πλούσιο είναι σε ασβέστιο. Το ασβέστιο πέρα από τις άλλες του ιδιότητες βοηθά και στην καταπολέμηση της παχυσαρκίας μιας και προκαλεί αύξηση χρήσης των λιπών από τα κύτταρα και μείωση σύνθεσης νέου λίπους.

[ctt title=”Η ουσία του φαγητού είναι να μας κρατάει υγιείς ” tweet=”Η ουσία του φαγητού είναι να μας κρατάει υγιείς http://ctt.ec/25PH6+ @Clipit_gr” coverup=”25PH6″]

Υπάρχουν φυσικά και άλλες τροφές που μπορούν να θωρακίσουν τον οργανισμό μας και να μας κάνουν να αισθανόμαστε υγιείς. Τα παραπάνω αποτελούν ένα δείγμα για το τι θα μπορούσαμε να εντάξουμε σιγά σιγά στην καθημερινή μας διατροφή.

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.