Είσαι αχλάδι, μήλο ή φασόλι

Ασκήσεις με βάση το τύπο σώματος κάθε γυναίκας. Ο καλύτερος τρόπος για την καταπολέμηση του λίπους είναι να ανακαλύψουμε το σχήμα του σώματός μας.

Όσο πιο γρήγορα αντιμετωπίσουμε τον καθρέπτη και αντιληφθούμε τις αδυναμίες μας, τόσο πιο γρήγορα θα είμαστε στο δρόμο για να βγούμε με μπικίνι στην παραλία.
Γνωρίζοντας τον τύπο του σώματός είναι πιο εύκολο να προσδιορίσουμε τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις έτσι ώστε να έχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Παρακάτω παρουσιάζουμε ασκήσεις για 3 διαφορετικούς τύπους γυναικείων σωμάτων.

  • Αχλάδι (γυναίκες που έχουν το βάρος στο κάτω μέρος του σώματος)
  • Μήλο (γυναίκες που είναι πιο μυώδης και έχουν αύξηση σωματικού βάρους στη μέση)
  • Φασολάκι (γυναίκες που έχουν στενό πλαίσιο με καμπύλες)

Επιλέξτε στο σχήμα μας και αφεθείτε στη γυμναστική

Είστε ένα αχλάδι ;

Ανήκετε στην ίδια κατηγορία με τη Beyonce και τη J – Lo. Σε αυτό το σχήμα σώματος το πάνω μέρος είναι μικρότερο από το κάτω, το οποίο διαθέτει μεγάλους μηρούς και μία ευρύτερη μέση και γοφούς. Τα σώματα αυτά τείνουν να έχουν πιο αργό μεταβολισμό και μπορεί να παίρνουν βάρους πιο εύκολα.
Η στρατηγική που ακολουθούμε σε αυτή τη περίπτωση είναι να δουλέψουμε και το πάνω μέρος του σώματος (χέρια, στήθος, ώμοι) έτσι ώστε να έρθουν σε ισορροπία με το υπόλοιπο κορμί.
Καλύτερη προπόνηση είναι ο συνδυασμός αερόβιας άσκησης με ενδυνάμωση. Η ενδυνάμωση χρειάζεται να περιλαμβάνει συνδυαστικές ασκήσεις για χέρια και πόδια ταυτόχρονα.Οι πολλές επαναλήψεις μαζί με ελαφριά βάρη θα ξυπνήσουν και τον μεταβολισμό.

Δοκιμάστε τις παρακάτω ασκήσεις τρεις φορές την εβδομάδα . Συμπληρώστε 1-3 σετ των 20 με 30 επαναλήψεων με μικρά διαλείμματα μεταξύ των σετ (όχι περισσότερο από 60 δευτερόλεπτα).

Lunge, Biceps Curl with Knee-Up, Kneeling Clean & Press, Squat, Pushup

αχλάδι, μήλο ή φασόλι αχλάδι, μήλο ή φασόλι

αχλάδι, μήλο ή φασόλιαχλάδι, μήλο ή φασόλι

Είστε ένα Μήλο;

Στη κατηγορία του μήλου ανήκουν κυρίως οι γυναίκες με αθλητικά σώματα όπως η Τζένιφερ Γκάρνερ.
Οι ώμοι τους είναι συνήθως πιο έξω από τους γοφούς με ένα επιπλέον βάρος κατά πάσα πιθανότητα γύρω από τη μέση. Τα καλά νέα : Αυτός ο τύπος σώματος έχει την τάση να χτίσει γρήγορα μυς και να χάσει το λίπος ακόμα πιο γρήγορα.
Εάν έχετε τέτοιο σωματότυπο δώστε έμφαση κατά πρωτεύοντα λόγο στο μεσαίο τμήμα. Και κατά δευτερεύοντα σε ολόκληρο το σώμα σας για να επιτευχθεί μια πιο ισορροπημένη σωματική διάπλαση.
Το ελλειπτικό ή το ποδήλατο σε συνδυασμό με τις παρακάτω ασκήσεις θα φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Δοκιμάστε τις παρακάτω ασκήσεις τρεις φορές την εβδομάδα . Συμπληρώστε 1-3 σετ των 20 με 30 επαναλήψεων με μικρά διαλείμματα μεταξύ των σετ (όχι περισσότερο από 60 δευτερόλεπτα).

Squat, Reverse Lunge, Kneeling Row, Pushup, Upright Row

αχλάδι, μήλο ή φασόλιαχλάδι, μήλο ή φασόλι

αχλάδι, μήλο ή φασόλιαχλάδι, μήλο ή φασόλι

Είστε ένα φασόλι;

Έχετε το σώμα της Paris Hilton ή της Nicole Kidman. Μακριά άκρα, ένα λεπτοκαμωμένο πάνω μέρος του σώματος και ένα μικρό πλαίσιο. Τα φασόλια είναι λεπτές και συχνά έχουν ένα υψηλό μεταβολισμό αλλά γυναίκες με αυτόν τον τύπο σώματος μπορεί να δυσκολευτούν να “γραμμώσουν”.
Το καλύτερο στοίχημα είναι να επικεντρωθείτε στην προπόνηση δύναμης με μεγαλύτερα βάρη σε δικέφαλους, τρικέφαλους, τους ώμους , το στήθος , την πλάτη και τα πόδια.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι η αύξηση του βάρους και των μυών μπορεί να είναι μια πρόκληση για τα φασόλι, τρεις φορές την εβδομάδα για 20 με 30 λεπτά ασκήσεις ενδυνάμωσης είναι ότι πρέπει γιατί δεν πρέπει να τραυματίσουμε και τους μυς.

Δοκιμάστε τις παρακάτω ασκήσεις τρεις φορές την εβδομάδα . Συμπληρώστε 1-3 σετ των 20 με 30 επαναλήψεων με μικρά διαλείμματα μεταξύ των σετ (όχι περισσότερο από 60 δευτερόλεπτα).

Reverse Fly, Push -up, Squats, Biceps Curl,

αχλάδι, μήλο ή φασόλι

αχλάδι, μήλο ή φασόλιαχλάδι, μήλο ή φασόλιαχλάδι, μήλο ή φασόλι

 

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.