Φρούτα και λαχανικά για σνάκ

Όλοι γνωρίζουμε πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν τα φρούτα και λαχανικά στην υγεία μας. Αποτελούν τους πιο πλούσιους διατροφικούς θησαυρούς, περιέχουν όλα εκείνα τα απαραίτητα συστατικά και βιταμίνες που χρειάζεται ο οργανισμός μας για να είναι υγιής, δυνατός, νεανικός, όμορφος.

Μπορούμε να τα τρώμε καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας ως σνακ. Μιας και η σωστή διατροφή επιτάσσει να τρώμε σνακς μεταξύ των γευμάτων, τι καλύτερο από φρούτα που δεν περιέχουν ζάχαρη, άλατα και πολλές θερμίδες.

Μήλα:

Όλοι γνωρίζουμε τη φράση «ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα», άλλωστε είναι κάτι που το ακούμε από πολύ μικρά παιδιά. Και όμως είναι τόσο πέρα για πέρα αληθινό μιας και το μήλο είναι πλούσιο σε βιταμίνες, διαιτητικές ίνες, μεταλλικά στοιχεία. Περιέχει ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο, κάλιο, βιταμίνη C, βιταμίνη A, φολικό οξύ, βιοτίνη, μηλικό οξύ. Βοηθά στην πέψη καθώς και στην καύση του λίπους. Αποδίδοντας πολύ λίγες θερμίδες βοηθά τον οργανισμό να διατηρηθεί υγιής. Προτιμήστε να το τρώτε πρωί.

Μπανάνες:

Οι μπανάνες είναι μια από τις καλύτερες πηγές καλίου, το οποίο βοηθά στο να διατηρείται η κανονική λειτουργία πίεσης του αίματος και της καρδιάς. Οι μπανάνες είναι από τα πιο εύκολα σνακς μιας και εύκολα το ρίχνουμε στη τσάντα μας, χωρίς να χρειάζεται ταπεράκια ή να μας λερώνει. Προτιμήστε να το τρώτε απόγευμα.

Κόκκινη πιπεριά:

Περιέχει διπλή ποσότητα Βιταμίνης C από τα εσπεριδοειδή. Φαντάζομαι όλοι μας έχουμε ακούσει από φίλους που τους αρέσουν τα καυτερά, ότι τρώνε κόκκινη πιπεριά γιατί κάνει καλό στην καρδιά. Είναι αλήθεια. Προτιμήστε να τις τρώτε μέσα σε σάλτσες.

Καρότα:

Είναι ένας εύκολο και τραγανός τρόπος να ξεγελάσουμε την πείνα μας. Περιέχουν υψηλά ποσοστά βιταμίνης Α, επίσης έχουν αρκετή ποσότητα από βιταμίνες Β1, Β2. Μπορούμε να τα τρώμε καθόλη τη διάρκεια της ημέρας

Σέλινο:

Το σέλινο είναι πλούσια πηγή βιταμίνης C B1, B2 και Κ. Περιέχει σίδηρο, ασβέστιο, φώσφορο. Έχει διουρητική δράση και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Προτιμήστε να το φάτε μέσα σε smoothies

Νερό με λεμόνι:

Προσθέστε στο νερό σας λίγες σταγόνες λεμόνι (είτε σε κρύο νερό είτε σε ζεστό) θα σας δώσει την ενέργεια που χρειάζεστε. Προτιμήστε να το πιείτε πρωί.

Βρώμη :

Η διατροφική αξία της βρώμης είναι μοναδική. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και χαμηλώνει τα επίπεδα της κακής χοληστερόλης. Προτιμήστε να φάτε μερικές νιφάδες βρώμης το πρωί , 25 λεπτά μετά αφού έχετε φάει ένα φρούτο. Μπορείτε να τις φάτε σκέτες, πασπαλίζοντάς με λίγη κανέλα.

Καρπούζι:

Το καρπούζι είναι αγαπημένο και χορταστικό σνακ, ειδικά το καλοκαίρι όταν είναι στην εποχή του. Έχει αντικαρκινικές ιδιότητες. Ένα καρπούζι περιέχει ζάχαρη σε ποσοστό γύρω στο 6% και νερό κατά 91% ανά βάρος. Όπως και πολλά άλλα φρούτα, περιέχει βιταμίνη C. Προτιμήστε να το φάτε με άδειο στομάχι για να κερδίσετε όλα τα οφέλη του.

Λάδι καρύδας:

Η κατανάλωση του λαδιού καρύδας είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους να ενυδατώσουμε φυσικά το σώμα μας.

Ανανάς:

Αποτελείται από βιταμίνες (κυρίως βιταμίνη C), ανόργανα άλατα, φυτικές ίνες, αλλά και από ένζυμά που βελτιώνουν την λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Επίσης, έρευνες δείχνουν ότι ανήκει στα τρόφιμά εκείνα που βοηθούν στην επίτευξη, αλλά και στην διατήρηση του ιδανικού μας βάρους. Προτιμήστε να το φάτε με άδειο στομάχι για να κερδίσετε όλα τα οφέλη του.

Αβοκάντο

Τα αβοκάντο είναι εκ φύσεως πλούσια σε μονοακόρεστα λίπη και ωμέγα-3. Στην πραγματικότητα, περιέχει περισσότερες φυτικές ίνες, μαγνήσιο, κάλιο, γλουταθιόνη (μία φυτοχημική ουσία η οποία έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες), βιταμίνες του συμπλέγματος Β, βιταμίνη Ε, βιταμίνη Κ, ψευδάργυρο και σίδηρο απ’ όσες τα άλλα φρούτα που καταναλώνονται ευρέως.

Φράουλες:

Η φράουλα έχει αντιοξειδωτικές, αντικαρκινικές, αντιφλεγμονώδεις και καρδιοτονωτικές ιδιότητες, χάρη στη μεγάλη περιεκτικότητά της σε φαινόλες (με κυρίαρχες τις ανθοκυανίνες, που της δίνουν το κόκκινο χρώμα) και βιταμίνες Α και C, ενώ περιέχει λουτεΐνη και ζεαξανθίνη, ουσίες γνωστές για την ευεργετική τους δράση στην όραση

Αγγούρι:

Είναι εύγευστο, προσφέρει ενυδάτωση και τρώγεται ευχάριστα σκέτο, ή και βυθισμένο σε διάφορες σάλτσες.
Θα συναντήσουμε διαιτητικές φυτικές ίνες, φυλλικό οξύ, βιταμίνη C, βιταμίνη Β1, βιταμίνη Β2, ασβέστιο, πρωτεΐνη, λίπος, υδατάνθρακες, σίδηρο, φώσφορο, κάλιο, σάκχαρα, βιταμίνη Β3, βιταμίνη Β5, μαγνήσιο, ψευδάργυρο, μαγγάνιο και πυρίτιο.

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.