Φθινοπωρινά τρόφιμα που θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος

Αυτή την εποχή η φύση έχει προνοήσει για εμάς και είναι πλούσια σε τρόφιμα που μας παρέχουν υγεία, προστασία από κρυολογήματα αλλά ταυτόχρονα φροντίζουν και για την σιλουέτα μας. Φρούτα και λαχανικά είναι εδώ για να μας προσφέρουν πλούσια γεύματα με λίγες θερμίδες και όλα τα απαραίτητα συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός μας για να είναι υγιής.

Επιλέξαμε 10 από τις άπειρες επιλογές που μας προσφέρει η φύση. Κάποια κυρίως λαχανικά όπως το μπρόκολο ή το κουνουπίδι δεν είναι μέσα στις αγαπημένες σας επιλογές για τον λόγο αυτό σας προσφέρουμε και μερικά μυστικά που μπορείτε να τα καταναλώσετε καλύτερα.

Μήλα

Ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα και… κρατά τα κύτταρα του λίπους μακριά! Ένα τέλειο σνακ, εύκολο στην μετακίνηση του και πλούσιο σε φυτικές ίνες μιας και κάθε μήλο μα παρέχει 4 γραμμάρια από αυτές. Δοκιμάστε τα και ψημένα μην ξεχάσετε να τα πασπαλίσετε με κανέλα.

Καρότο

Το τρώμε άνετα μέσα στα φαγητά αλλά και ως σνακ. Το καρότο είναι γεμάτο από σύνθετους υδατάνθρακες, θρεπτικά συστατικά και φυτικές ίνες που παρατείνουν την πέψη. 100 γραμμάρια καρότα περιέχουν μόλις 48 θερμίδες και φυσικά μην ξεχνάμε ότι συμβάλλει στην προστασία της όρασης και ειδικά στη νυχτερινή όραση.

Παντζάρι

Το παντζάρι είναι απαραίτητο στη διατροφή μας για ένα απλό λόγο, ικανοποιεί τον πόθο μας για ζάχαρη και φυσικά έχει ελάχιστες θερμίδες. Τα παντζάρια είναι πλούσια σε υδατάνθρακες, νιτρικά άλατα, μαγνήσιο, σίδηρο, κάλιο, νάτριο, βιταμίνη C και φιλικό οξύ.

cranberries

Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά και είναι χαμηλά σε θερμίδες. Η γεύση τους είναι ταυτόχρονα ξινή και γλυκιά, ιδιότητα που δίνει το κάτι παραπάνω σε σαλάτες, πιάτα με ρύζι ή ακόμη και δημητριακά πρωινού.

γκρέιπφρουτ

Το γκρέιπφρουτ είναι το φρούτο που η μητέρα φύση μας εχει χαρίσει για την απώλεια βάρους. Περιέχει ίνες που παρατείνουν την πέψη και σταματάνε το αίσθημα πείνας. Σχεδόν μισό γκρέιπφρουτ καλύπτει τις ημερήσιες ανάγκες μας για βιταμίνη c. Τέλος προφυλάσσει και τον οργανισμό μας από κρυολογήματα.

ακτινίδιο

Το ακτινίδιο, όσο και να μην του φαίνεται, έχει το μέγεθος της τέλειας μερίδας. Έχει μόνο 46 θερμίδες, και η ποσότητα νερού και ινών που περιέχει, κρατάνε το στομάχι γεμάτο. Ο καρπός του ακτινιδίου είναι πλούσιος σε κάλιο, μαγνήσιο, φώσφορο, φυτικές ίνες και ιχνοστοιχεία. Επίσης, διαθέτει περισσότερη βιταμίνη C σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο φρούτο, αρκεί μόνο να καταναλωθεί αμέσως μετά την κοπή, για να μη χαθούν οι βιταμίνες.

[ctt title=”Ψάξε στη φύση να βρεις τρόφιμα που θα σε κρατήσουν υγιή και θα φροντίσουν τη σιλουέτα σου” tweet=”Ψάξε στη φύση να βρεις τρόφιμα που θα σε κρατήσουν υγιή και θα φροντίσουν τη σιλουέτα σου http://ctt.ec/iM_88+ @Clipit_gr” coverup=”iM_88″]

Κουνουπίδι

Μόλις 40 θερμίδες ανά φλιτζάνι, πλούσιο σε κάλιο και φυτικές ίνες, άνετα κρατάει την κοιλιά μας γεμάτη. Δεν είναι πολλοί φανατικοί του, εδώ θα βρείτε μια συνταγή για να το τρώτε πιο ευχάριστα, σως για βραστά λαχανικά. Μια άλλη εναλλακτική είναι να το πολτοποιήσετε έτσι να το προσθέτετε σε σούπες ή να το τρώτε σαν πουρέ πατάτας.

Ρόδι

Το ρόδι είναι ένα super food, έχει ελάχιστες θερμίδες και φυσικά βιταμίνη c. Το ρόδι είναι πλούσιο σε βιταμίνες (Α, C, Ε, φιλικό οξύ), σίδηρο, κάλιο και φυτικές ίνες. Ένα ρόδι καλύπτει το 40% της ποσότητας της βιταμίνης C και το 25% του φιλικού οξέος που έχει καθημερινά ανάγκη ένας ενήλικος. Το τρώτε σκέτο ή ζωντανέψτε τις σαλάτες σας ρίχνοντας μερικούς σπόρους.

Κυδώνι

Ονομάζεται χρυσό μήλο, είναι όμως πολύ ξινό για να τρώμε ωμό και το γλυκό του κουταλιού δεν ενδείκνυται για δίαιτα…Δοκιμάστε τα ψητά χωρίς να τα πασπαλίσετε με ζάχαρη ή βραστά. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, όπως και κάλιο, ενώ περιέχει επίσης βιταμίνη C κα A. Περιέχει διαιτητικές ίνες σε γενναιόδωρες ποσότητες, 100 γραμμάρια κυδώνι έχουν μόνο 60 θερμίδες.

Μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α και C και περιέχει τόσο ασβέστιο όσο και το μισό μιας φέτας τυρί, αλλά με κανένα από τα κορεσμένα λιπαρά. Το μπρόκολο γενικά έχει πάμπολλα πολύτιμα στοιχεία. Ας συγκρατήσουμε ότι είναι ισχυρότατο αντιοξειδωτικό. Ότι έχει βιταμίνη C περίπου όση και το λεμόνι.

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.