Πως να συνδυάσεις τον υγιεινό τρόπο ζωής με τη δουλειά

Πάντα με προβλημάτιζε το γεγονός πως να ακολουθώ μία υγιεινή διατροφή με άσκηση σε συνδυασμό με τη δουλειά.
8 ώρες εργασίας συν την ώρα να πας και να έρθεις. Οι δουλειές στο σπίτι, η μαγειρική για την επόμενη ημέρα που να βρεις χρόνο για άσκηση.

Ακόμα και στο γραφείο δεν είναι τόσο εύκολο να τρως σωστά. Να μια συνάντηση που κράτησε περισσότερο, ένα επείγων email που πρέπει να απαντηθεί άμεσα, ένας φόρτος εργασίας που δεν σε αφήνει να ανασάνεις.

Προσπαθώ πολύ σκληρά κάθε ημέρα για να ακολουθήσω ένα υγιεινό τρόπο ζωής, έχω βρει όμως μερικά tips που ευκολύνουν την όλη διαδικασία.

Πρωινό

Λατρεύω το πρωινό. Στο πρωινό δεν λυπάμαι τίποτα. Τρώω όσο θέλω. Τοστ με τυρί, ταχίνι με μέλι, φρούτα, καρύδια και ένα κομματάκι σοκολάτα υγείας. Προτιμώ να μην φάω το βράδυ για να έχω όρεξη για το πρωινό μου.

Είναι αυτό που με κρατάει χορτάτη καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Έτσι η πρώτη συμβουλή για ένα υγιεινό τρόπο ζωής είναι το σωστό και καλό πρωινό.

Μαγειρική

Γενικότερα η διατροφή είναι υπεύθυνη για το 80-90% της επιτυχίας ή της αποτυχίας, όταν προσπαθείτε να είστε υγιής.

Για αυτό ένα πρόγραμμα με τα γεύματα όλης της εβδομάδας κολλημένο στο ψυγείο βοηθάει πολύ.

Ξέρουμε ακριβώς τι φρούτα και λαχανικά, τι κρέας και τι ψάρι πρέπει να αγοράσουμε το σαββατοκύριακο για την επόμενη εβδομάδα.

Επίσης δεν χάνεις καθόλου χρόνο μόλις γυρίσεις στο σπίτι να σκεφτείς τι θα μαγειρέψεις.

Σε κάποια φαγητά μπορείς να κάνεις προετοιμασία από την προηγούμενη ημέρα ή από το πρωί. Έχω σηκωθεί και έχω φτιάξει σπανακόρυζο στις 8 το πρωί. Ειλικρινά δεν με πήρε πάνω από 20 λεπτά. Εννοείται ότι είχα πλύνει το σπανάκι από το προηγούμενο βράδυ.

Φαγητό στο γραφείο

Αν έχεις την πολυτέλεια να τρως στη δουλειά. Ετοίμασε το ταπεράκι σου από το βράδυ, βάλτο σε μια τσαντούλα μαζί με ένα φρούτο. Τοποθέτησε τη τσάντα έτσι όπως είναι στο ψυγείο. Μόλις φεύγεις πάρε μαζί σου τη τσάντα.

Με αυτό τον τρόπο δεν θα έχεις δικαιολογία το πρωί ότι δεν προλαβαίνεις να ετοιμάσεις το φαγητό της δουλείας και καλύτερα να παραγγείλεις.

Στο συρτάρι της δουλεία σου, άσε και ένα κουτί με μπάρες δημητριακών. Αν τις έχεις φτιάξει μόνη σου ακόμα καλύτερα.

Και όσον αφορά στον καφέ, προτίμησε να ξεσκονίσεις το θερμό σου. Έχεις παρατηρήσει φαντάζομαι ότι όταν ζητάς μέτριο καφέ σε μια καφετέρια βάζουν τουλ. 2 κουταλιές ζάχαρη.

Αν δεν έχεις την πολυτέλεια να τρως το μεσημεριανό σου στο γραφείο. Προσπάθησε τουλάχιστον να τρως ένα φρούτο και μια μπάρα.

Γυρνώντας στο σπίτι τρως το φαγητό που έχεις φτιάξει την προηγούμενη ή το πρωί.

Νερό

Όλοι ξέρουμε ότι πρέπει να πίνουμε τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό μέσα στην ημέρα.

Ένάς καλός τρόπος για να πίνεις νερό είναι να έχεις ένα μπουκαλάκι μαζί σου. Βέβαια και εδώ ενέχει ο κίνδυνος να αφήνεις το νερό σου πάνω στο γραφείο και να μην το ακουμπάς καθόλου.

Έτσι και εδώ χρειάζεται ένας καλός προγραμματισμός:

  • 2 ποτήρια νερό μόλις ξυπνήσεις
  • 2 ποτήρια νερό στη δουλειά
  • 2 ποτήρια νερό μόλις γυρίσεις από τη δουλειά
  • 2 ποτήρια νερό πριν κοιμηθείς

Σύνολο 8, αν βέβαια πιεις και κανένα ποτηράκι σφήνα ακόμα καλύτερα…

Άσκηση.

Έχεις την επιλογή να πας στη δουλειά με το αυτοκίνητο, τα μέσα μεταφοράς και τα πόδια.

Αν η απόσταση είναι από 30 – 45 λεπτά με τα πόδια, προτίμησε το περπάτημα.

Αν πρέπει οπωσδήποτε να χρησιμοποιήσεις μέσα μεταφοράς, κατέβα 5 στάσεις νωρίτερα και φτιάσε στο προορισμό σου με τα πόδια και στο πήγαινε και στο έλα.

Αν δεν παίζει καθόλου το περπάτημα τότε οπωσδήποτε πρέπει να βρεις χρόνο για άσκηση τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα. Η μία οκ είναι το σαββατοκύριακο, οι άλλες δύο όμως αναγκαστικά πέφτουν τις καθημερινές.

Μια λύση είναι να σηκωθείς πολύ νωρίς και να γυμναστείς είτε αν έχεις μηχανίματα στο σπίτι είτε να βγεις εξω για τζογκινκ. Και πριν το απορρίψεις να ξέρεις ότι πολύ άνθρωποι γύρω μας το κάνουν.

Η άλλη λύση είναι να γυμναστείς αργά το βράδυ. Είναι η λύση που προτιμώ και εγώ. Όταν έχω τελειώσει με όλα, δουλείες του σπιτιού, προετοιμασία για την επόμενη, η μικρή στο κρεββάτι. Ξεκινάω τη γυμναστική μου, ελλειπτικό στο σπίτι, διάδρομο στο γυμναστήριο και όταν ο καιρός το επιτρέπει τρέξιμο στο γήπεδο.

Και μην ξεχνάς αυτό θα το κάνεις μόνο 2 φορές τις καθημερινές, άλλωστε ο υγιεινός τρόπος ζωής θέλει θυσίες, πλέον δεν υπάρχουν δικαιολογίες.

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.