Κάψτε περισσότερες θερμίδες περπατώντας

Το περπάτημα είναι η τέλεια άσκηση. Δεν απαιτεί ειδικό εξοπλισμό, εκτός από ένα καλό ζευγάρι παπούτσια για περπάτημα και μπορούμε να το ξεκινήσουμε άμεσα, ανεξάρτητα της φυσικής μας κατάστασης.

Το περπάτημα είναι η λιγότερο δαπανηρή άσκηση ενώ ταυτόχρονα φροντίζει και την υγεία μας μιας βοηθά στον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα, βελτιώνει την καρδιαγγειακή υγεία, μειώνει την απώλεια οστικής μάζας και βελτιώνει την ψυχική υγεία. Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο International Journal of Epidemiology, περπατώντας μόλις 30 λεπτά την ημέρα, πέντε ημέρες την εβδομάδα μπορεί ακόμη και να σας βοηθήσει να ζήσετε περισσότερο.

Φυσικά για να ωφεληθούμε τα μέγιστα από το περπάτημα είναι να το βάλουμε στην καθημερινή μας ρουτίνα, να μην τα παρατήσουμε στην πρώτη κόπωση και δυσκολία και φυσικά να μην αμφισβητούμε τον εαυτό μας.

Πως θα τα καταφέρεις καλύτερα στο περπάτημα?

Άκου την καρδιά σου

Μια συσκευή που μετράει τον καρδιακό ρυθμό σας, η τεχνολογία είναι πολύ εξελιγμένη στο συγκεκριμένο κομμάτι, βοηθά να παρακολουθείτε την προσπάθεια. Πολύ από εμάς νομίζουμε ότι ασκούμαστε δυνατά αλλά τελικά η αλήθεια είναι διαφορετική. Με μια τέτοια συσκευή θα γνωρίζουμε άμεσα πόσο πραγματικά προσπαθούμε

Εναλλαγές στον ρυθμό

Δεν είναι λύση να αποφασίσουμε να περπατήσουμε μια απόσταση με τον ίδιο ρυθμό, είναι κάτι που θα μας κουράσει και θα τα παρατήσουμε άμεσα. Στο τέλος δεν θα καταφέρουμε και πολλά. Η σωστή γυμναστική περιλαμβάνει εναλλακτικές περιόδους από έντονη άσκηση σε περιόδους χαμηλής έντασης. Αυτές οι εναλλαγές μας βοηθούν να κάψουεμ περισσότερες θερμίδες από ότι αν αθλούμασταν με την ίδια ένταση για το ίδιο χρονικό διάστημα.

Αυξήστε το ρυθμό σιγά σιγά

Όσο πιο έντονο είναι το περπάτημά μας τόσες περισσότερες θερμίδες θα χάσουμε. Μια μέτρια αύξηση του ρυθμού, μπορεί να επιφέρει και κάψιμο διπλάσιων θερμίδων. Μια γυναίκα παραδείγματος χάρην 68 κιλά, περπατόντας αργά χάνει 72 θερμίδες την μισή ώρα. Αν αυξήσει λίγο το ρυθμό μπορεί να κάψει στον ίδιο χρόνο 136 θερμίδες. Αν ο ρυθμός της φτάσει τα 6 χιλιόμετρα την ώρα τότε καίει 180 θερμίδες ενώ στα 8 χιλιόμετρα την ώρα φτάνει μέχρι και τις 286 θερμίδες

Πεζοπορία σε ένα λόφο

Προσθέτοντας μια δυσκολία στο περπάτημα, όπως είναι η ανάβαση, τότε καίμε περισσότερες θερμίδες. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι ένας λόφος ή ένα βουνό έχει πολύ καλύτερες διαδρομές για πεζοπορία από ότι τα χαλασμένα πεζοδρόμια της πόλης.

Περπατήστε με ένα φίλο

Σίγουρα θέλουμε να αποφύγουμε τον ανταγωνισμό αλλά ένας φιλικός ανταγωνισμός μπορεί να μας κάνει καλύτερους πεζοπόρους. Ο φίλος ακόμα είναι αυτός που θα μας σηκώσει από τον καναπέ, όταν βαριόμαστε για να ασκηθούμε. Ένα καλό που έχει το περπάτημα ως άσκηση είναι ότι σου επιτρέπει σε γενικά πλαίσια να μιλάς με την παρέα σου. Χαλαρή κουβέντα και η ώρα θα περάσει πάρα πολύ γρήγορα.

Περπατήστε σαν σκιέρ

Χρησιμοποιώντας ένα μπαστούνι πεζοπορίας θα δείτε πραγματικά πολλές αλλαγές στο περπάτημα σας. Το μπαστούνι θα μειώσει την ένταση στα γόνατα και θα βοηθήσει να χρησιμοποιήσετε πιο έντονα τα χέρια σας. Το περπάτημα θα σας φαίνεται ευκολότερο ένω στην πραγματικότητα δεν θα είναι.

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο