Κατανάλωσε αυτές τις τροφές και θα είσαι πάντα όμορφη

Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι οι πιο όμορφες γυναίκες είναι αυτές που νοιάζονται για το τι τρόφιμα καταναλώνει ο οργανισμός τους. Όταν λέμε όμορφες γυναίκες φυσικά δεν εννοούμε αυτές που ασκούνται σε εξαντλητικές δίαιτες και έχουν ως πρότυπα τα skinny μοντέλα, αλλά γυναίκες που κάνουν μια ισορροπημένη υγιεινή διατροφή την οποία συνδυάζουν και με άσκηση.

Άλλωστε αυτή ακριβώς η διατροφή πλούσια σε φρέσκα φρούτα και λαχανικά μας προσφέρει όμορφα μαλλιά, δυνατά νύχια και λαμπερό δέρμα. Αντίθετα όταν περνάμε περιόδους που καταναλώνουμε junk food ή δεν τρώμε καθόλου, τότε είναι που το δέρμα μας είναι θαμπό και υποφέρει.

Ποια είναι λοιπόν εκείνα τα τρόφιμα που πρέπει να εντάξουμε στη διατροφή μας για να αισθανόμαστε και να είμαστε πάντα όμορφες;

Επιλέξαμε 9 από τα κορυφαία τρόφιμα γεμάτα θρεπτικά συστατικά που απαιτούνται για υγιή μαλλιά, δέρμα, φωτεινό βλέμμα και πολλά πολλά άλλα.

Μωβ λάχανο

Εάν ανησυχείτε για τις ρυτίδες, να τρώτε πολύ μοβ λάχανο. Τα υψηλά επίπεδα κορτιζόλης στον οργανισμό είναι αυτά που προκαλούν ρυτίδες. Το μοβ λάχανο είναι τόσο πλούσιο σε αντι-φλεγμονώδη, σε βιταμίνες A, C και E, τα οποία συντελούν στη μείωση των επιπέδων κορτιζόλης. Έτσι, την επόμενη φορά που θα φτιάχνετε μια σαλάτα, προσθέστε λίγο μωβ λάχανο.

Κάρδαμο

Παθήσεις όπως η διαφορά του τόνου του δέρματος και η απώλεια μαλλιών είναι συχνά σημάδια της κακής κυκλοφορίας του αίματος. Το κάρδαμο, πλούσιο σε ασβέστιο, σίδηρο και ιώδιο, βοηθά στον καθαρισμό των ιστών, στη βελτίωση της κυκλοφορίας και στο λαμπερό δέρμα. Είναι πολύ πιθανό να μη σας αρέσει η γεύση του, γι’ αυτό απλά προσθέστε λίγο κάρδαμο στους φυσικούς χυμούς σας.

Σολoμός

Ο σολομός είναι γεμάτος από ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία βοηθούν στο να διατηρηθούν το δέρμα και τα μαλλιά μας απαλά και λαμπερά. Ο σολομός περιέχει επίσης σελήνιο, ένα ιχνοστοιχείο που προστατεύει το δέρμα από την υπεριώδη ακτινοβολία. Η βιταμίνη D στο σολομό κρατά τα κόκαλα και τα δόντια υγιή.

Παντζάρι

Το παντζάρι βοηθά στο να καθαρίσουμε το λεμφικό σύστημα, το οποίο απομακρύνει τις τοξίνες από το σώμα, επίσης φωτίζει τα βλέμμα. Αν δε είστε φανατικός του παντζαριού, απλά προσθέστε το σε μια σαλάτα ή ψήστε το.

Κόλιαντρο

Το κόλιανδρο έχει τη δυνατότητα να αφαιρεί τα βαρέα μέταλλα που ευθύνονται για το λίπος στο σώμα σας. Τα λιποκύτταρα αυξάνουν την εμφάνιση της κυτταρίτιδας, έτσι ο κόλιανδρος μετατρέπεται σε ένα καρύκευμα ομορφιάς για όλο το σώμα σας.

Καρύδια

Μαζί με τη διατήρηση του τριχωτού της κεφαλής αλλά και διατηρώντας τα μαλλιά σας υγιή, τα υγιή λίπη στα καρύδια μπορούν να κάνουν το δέρμα σας πιο απαλό και ελαστικό, πολύ σημαντικό αυτό στα σημάδια ηλικίας αλλά και στη χαλάρωση του δέρματος. Το τέλειο σνακ το μεσημέρι!

Ντομάτες

Οι ντομάτες είναι η καλύτερη πηγή του ισχυρού αντιοξειδωτικού λυκοπένιο, το οποίο καταπολεμά πολλά σημάδια της γήρανσης. Οι ντομάτες είναι επίσης πλούσιες σε βιταμίνη C, η οποία αυξάνει τη φυσική ικανότητα του σώματος να θεραπεύσει κατεστραμμένα ή ερεθισμένο δέρματα.

Γιαούρτι

Δεδομένου ότι το γιαούρτι έχει υψηλότερα ποσοστά ασβεστίου από το γάλα, το καθιστά απόλυτα σημαντικό για την ενίσχυση των νυχιών, τα δόντια σας, και ακόμη και τη βελτίωση της στάσης του σώματος.

Νερό

Όταν το σώμα είναι αφυδατωμένο, κάθε σπιθαμή της εμφάνισής σας υποφέρει, από το δέρμα σας, τα μαλλιά, τα νύχια και τα μάτια. Αν έχετε πρόβλημα να πίνετε σκέτο νερό όλη την ημέρα, δείτε εδώ πως να πίνετε περισσότερο νερό.

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: