Light pannacotta με μόλις δύο υλικά

Στα πλαίσια μιας διατροφής που αποπειράθηκα να ξεκινήσω -της οποίας το μέλλον πάντα είναι αβέβαιο- ομολογώ πως είχα μια ευχάριστη έκπληξη. Πως μπορώ να τρώω καθημερινά γλυκάκι. Βέβαια μιλάμε για γλυκά στα πλαίσια μιας ισορροπημένης διατροφής, με ελεγχόμενες θερμίδες και ελεγχόμενη ποσότητα. Αλλά δεν παύει να είναι γλυκάκι. Εύκολο και νόστιμο. Θέλει μόνο 2 υλικά. 1 κουτί ζελέ φρούτων (όποια γεύση προτιμάτε, εγώ έβαλα κεράσι), 200 γρ. εβαπορέ γάλα light και προαιρετικά, κομματάκια από φρέσκα φρούτα της επιλογής σας (εγώ έβαλα βύσσινο).

Συνταγή για light panacotta:

Το κουτί με το ζελέ φρούτων περιέχει 2 φακέλους. Παίρνετε τον έναν και τον διαλύετε σε 250 ml βραστό νερό. Το ανακατεύουμε και το αφήνουμε να έρθει σε θερμοκρασία δωματίου (όχι να πήξει). Προσθέτουμε τα 200 γρ. γάλακτος και ανακατεύουμε να ομογενοποιηθεί. Βάζουμε σε μπολ μέχρι πιο πάνω από τη μέση και τοποθετούμε στο ψυγείο, περιμένοντας να σταθεροποιηθεί. Δε χρειάζεται να πήξει εντελώς.

Εντωμεταξύ, διαλύουμε σε βραστό νερό και το δεύτερο φακελάκι και το αφήνουμε και αυτό να έρθει σε θερμοκρασία δωματίου. Βγάζουμε την κρέμα-ζελέ από το ψυγείο και τοποθετούμε τα κομμάτια φρούτων επάνω, εάν έχουμε επιλέξει να τα κρατήσουμε στη συνταγή. Έπειτα, προσθέτουμε με προσοχή από πάνω το δεύτερο μέρος του ζελέ. Το αφήνουμε στο ψυγείο να πήξει καλά.

[ctt title=”Ξεκινά τη δίαιτα τρώγοντας αυτή την υπέροχη light pannacotta” tweet=”Ξεκινά τη δίαιτα τρώγοντας αυτή την υπέροχη light pannacotta #http://clipit.gr/light-pannacotta/ @Clipit_gr” coverup=”Qjda3″]

Μια εναλλακτική αυτής της συνταγής είναι να κάνουμε κρέμα-ζελέ και τα δύο φακελάκια φρουί ζελέ, διαλύοντας τα μαζί σε βραστό νερό, προσθέτοντας 400 γρ γάλακτος εβαπορέ και βάζοντας τα κατευθείαν στο ψυγείο να πήξουν, χωρίς να έχουμε στο γλυκό μας δύο στρώσεις. Ό, τι προτιμάτε!

About the author

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.