Μικρά tips για να πίνουμε περισσότερο νερό

Σίγουρα τα οφέλη του νερού σάς είναι γνωστά. Σίγουρα έχετε ακούσει πολλές φορές πως η κατανάλωση 1,5 με 2 λίτρα νερού ημερησίως έχει πολλές θετικές επιδράσεις στην υγεία μας και στην ομορφιά μας. Το νερό αποτοξινώνει τον οργανισμό μας, ενυδατώνει το δέρμα και ενεργοποιεί το μεταβολισμό.

Ίσως, κατά τη διάρκεια μιας πολυάσχολης μέρας ή από αμέλεια, είναι στιγμές που διαπιστώνετε πως δεν έχετε πιει την απαραίτητη ποσότητα νερού ώστε να αισθάνεστε καλά και υγιείς. Ας δούμε λοιπόν κάποια τρικ που μπορούμε να εφαρμόσουμε, ώστε να μην ξεχνιόμαστε αλλά και πώς θα μάθουμε να εντάξουμε αυτή την απαραίτητη για τον οργανισμό μας συνήθεια, στην καθημερινότητά μας.

Tips για να πίνουμε περισσότερο νερό:

1. Τρώτε πολλά φρούτα. Το καρπούζι για παράδειγμα, αποτελείται σε ποσοστό 90% από νερό, αλλά όλα τα φρούτα ενυδατώνουν αρκετά τον οργανισμό μας.

2. Ασκηθείτε. Το σώμα σας θα ιδρώσει και θα αναζητήσει πολλά ποτήρια νερού.

3. Πίνετε ένα ποτήρι νερού λίγη ώρα πριν από κάθε γεύμα. Με αυτόν τον τρόπο μπαίνετε σε ένα πρόγραμμα κατανάλωσης υγρών και νιώθετε πιο χορτάτοι πριν ξεκινήσετε να τρώτε.

4. Τρώτε λαχανικά. Το αγγούρι, οι πράσινες πιπεριές, ντομάτες ή το λάχανο έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό.

5. Κατεβάστε στο κινητό σας εφαρμογή που να σας υπενθυμίζει να πιείτε νερό. Υπάρχουν πολλά τέτοια application που διατίθενται δωρεάν.

6. Να έχετε μαζί σας ένα μπουκαλάκι νερού. Κι αυτό για να μη χρειάζεται κάθε φορά να πηγαίνετε στη βρύση.

7. Αν δε σας αρέσει το νερό, προσθέστε σε αυτό μερικές σταγόνες από κάποιο φρούτο. Λεμόνι, ροδάκινο, φράουλα ή βατόμουρο θα σας δώσουν μια πιο ιδιαίτερη γεύση.

About the author

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: