Πως αντιδρά το σώμα στη δίαιτα

Έχουμε όλες περάσει από αυτό το στάδιο. Ξεκινάμε γεμάτες αυτοπεποίθηση ότι θα κάνουμε την τέλεια δίαιτα και ότι θα χάσουμε τα παραπανίσια κιλά αλλά ήδη από την δεύτερη ημέρα αρχίζουμε και αναθεωρούμε. Κάτι μυρωδάτες τυρόπιτες στο φούρνο της γειτονιάς, κάτι το υπέροχο milk shake που πίνει ο συνάδελφος, ε δεν θέλει και πολύ.

Σφίξε τις γροθιές, πες ένα «όχι ευχαριστώ» και ακολούθησε το δικό σου σχέδιο διατροφής. Η πρώτη εβδομάδα είναι δύσκολή για το σώμα, μετά απλά αρχίζει η συνήθεια.

Πολλά λοιπόν συμβαίνουν στο σώμα μας όταν αποφασίζουμε να το βγάλουμε από τις συνήθειες του και να ξεκινήσουμε ένα καινούργιο πρόγραμμα διατροφής. Το σώμα αντιδρά στο νέο με αρχική απώλεια βάρους κυρίως υγρών, με κόπωση και με τεράστια επιθυμία για φαγητό.

Όταν γνωρίζεις όμως τι πρόκειται να ακολουθήσει το αντιμετωπίζεις καλύτερα. Να τι συμβαίνει στο σώμα όταν κάνουμε δίαιτα.

Πρώτη εβδομάδα

Πεινάς
Το σώμα παράγει σαν τρελό όλες εκείνες τις ορμόνες της πείνας, που θέλουν να μας οδηγήσουν κατευθείαν στον πιο κοντινό φούρνο.

Είσαι κουρασμένη
το σώμα σας απελευθερώνει τις τοξίνες και προσαρμόζεται σε νέες πηγές ενέργειας.

Θα χάσεις μερικά γραμμάρια πολύ γρήγορα
Κράτα όμως στο μυαλό σου ότι αυτά είναι κυρίως υγρά.

Τρίτη εβδομάδα

Το λίπος αρχίζει να συρρικνώνεται.
Τα κύτταρα λίπους δεν εξαφανίζονται απλά γίνονται μικρότερα.|

Οι μύες αρχίζουν να μικραίνουν.
Αν δεν συμβαδίσεις τη γυμναστική σου με τη δίαιτα τότε πραγματοποιείται και απώλεια βάρους στους μύες.

Αρχίζεις και αποκτάς καλύτερη διάθεση και ενέργεια
Το σώμα έχει λιγότερο βάρος και προσαρμόζεται στο νέο επίπεδο θερμίδων.

Έκτη εβδομάδα

Είστε υγιείς
Χάνοντας μόλις 5% του σωματικού βάρους μειώνετε τις πιθανότητες για ασθένειες της καρδιάς.

Η Απώλεια βάρους μπορεί να σταματήσει.
Φτάνεις σε ένα βάρος και μετά η ζυγαριά δεν κατεβαίνει με τίποτα. Μην ανησυχείς, αυτό δεν είναι ασυνήθιστο. Συνέχισε την προσπάθεια και μετά θα δεις τη ζυγαριά να κατεβαίνει.

Μπορείς να αισθανθείς πείνα
Κάτι οι ορμόνες, κάτι η αίσθηση ότι είσαι κοντά στο επιθυμητό βάρος, εμφανίζονται σημάδια πείνας.

Το δέρμα σας φαίνεται τέλειο
Η σωστή διατροφή δίνει φως στην επιδερμίδα.

Μικροσυμβουλές 

Αίσθημα πείνας
Ξεκινήστε σιγά σιγά τη σταδιακή κατάργηση τροφών που παχαίνουν. Αν παράδειγμα πίνετε αναψυκτικό κάθε βράδυ, αν το κόψετε αμέσως το σώμα θα διαμαρτυρηθεί πολύ έντονα. Πιείτε λιγότερο τη πρώτη ημέρα, σχεδόν καθόλου τη δεύτερη, την τρίτη κόψτε το τελείως.

Επίσης σχεδιάστε μικρότερα γεύματα ή σνακ κάθε λίγες ώρες.

Τέλος ξεκινήστε με ένα πρωινό γεμάτο στην πρωτεΐνη, έρευνες δείχνουν ότι έτσι μπορούμε να συγκρατήσουμε τον πόθο του φαγητού για το υπόλοιπο της ημέρας.

Εξάντληση?
Μια πολύ χαμηλή πρόσληψη θερμίδων θα μπορούσε να φταίει για την κούραση και στην πραγματικότητα να γυρίσει μπούμερανγκ και να μην χάσουμε ούτε γραμμάριο. Προσαρμόζουμε τη δίαιτα μας με βάση τις ανάγκες του οργανισμού. Δεν αφαιρούμε τελείως από τη διατροφή μας τους υδατάνθρακες παραδείγματος χάριν, γιατί τα σάκχαρα που διαθέτουν μας γεμίζουν ενέργεια.

Απώλεια μυϊκής μάζας;
Τροφοδοτώντας τον εαυτό σας με περισσότερη πρωτεΐνη είναι ο ευκολότερος τρόπος για να διατηρήσει τον μυϊκό τόνο σας. Όσο χάνετε βάρος, το σώμα χρειάζεται πραγματικά λιγότερες θερμίδες για να λειτουργήσει, και αρχίζει επίσης να συμβαδίζει τη νέα διατροφή με το επίπεδο φυσικής δραστηριότητας.

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.