Πως να αγαπήσετε το τρέξιμο

Το τρέξιμο είναι χωρίς αμφιβολία μια από τις καλύτερες γυμναστικές για ολόκληρο το σώμα σας. Είναι πολύ καλό για την κυκλοφορία του αίματος, την ενίσχυση των μυών και την υγεία της καρδιάς. Ωστόσο, όπως και πολλά πράγματα στη ζωή, μόνο και μόνο επειδή είναι καλό για σας, δεν σημαίνει ότι είναι εύκολο. Ίσα ίσα είναι ένα δύσκολο άθλημα που χρειάζεται μεγάλη υπομονή. Υπάρχει πάντα ο φόβος όταν το ξεκινήσετε να το παρατήσετε στην πρώτη δυσκολία.

Παρακάτω θα διαβάσετε κάποιους τρόπους που θα σας κάνουν να αγαπήσετε το τρέξιμο και να ξεφύγετε εύκολα τα πρώτα εμπόδια.

1. Γνωρίστε την σωστή μορφή.

Αν δεν είστε δρομέας, το τρέξιμο δεν θα είναι εύκολο στην αρχή και θα γίνει ακόμα πιο δύσκολο αν δεν το κάνετε με το σωστό τρόπο. Φανταστείτε τον εαυτό σας να αποφασίζει να τρέξει, έχει κάνει όλη τη σκέψη και την ψυχολογική προετοιμασία, ετοιμάζεται για τα πρώτα μέτρα και τελικά δεν καταφέρνει να ολοκληρώσει ένα κύκλο στο γήπεδο. Πολύ πιθανόν δεν θα ξαναπάτε για τρέξιμο. Για να αποφύγετε αυτό το εμπόδιο, θα πρέπει να φτάσετε πρώτα σε ένα βασικό επίπεδο φυσικής κατάστασης. Ξεκινήστε με περιπάτους ή πεζοπορία, εξασκηθείτε ακόμα με ποδήλατο ή ελλειπτικό στο σπίτι, αυξήστε την απόσταση που διανύετε σιγά σιγά και όταν νιώθετε άνετα τα πόδια σας, μετά από 30-60 λεπτά περπάτημα, τότε περάστε στο τρέξιμο.

2. Ο πρώτο στόχος να είναι μικρός

Αν αποφασίσετε να τρέξετε 5 χιλιόμετρα με την πρώτη, αμέσως θα χάσετε τη διασκέδαση, την επόμενη ημέρα θα πονάτε και μάλλον θα αποφασίσετε να ασχοληθείτε με κάτι άλλο. Βάλτε μικρούς και εφικτούς στόχους, τόσο με το χρόνο όσο και με την απόσταση. Πέντε λεπτά την πρώτη φορά, ένα χιλιόμετρο τη δεύτερη. Όταν ολοκληρώνετε ένα στόχο, προχωρήστε στον επόμενο που θα είναι και λίγο πιο δύσκολος. Μετά από μερικές προπονήσεις τα πέντε χιλιόμετρα θα σας φαίνονται πανεύκολα.

3. Η μουσική, ο καλύτερος φίλος

Μια καλή λίστα τραγουδιών για τρέξιμο είναι το παν. Αν σας αρέσει η προπόνηση με μουσική τότε πραγματικά το τρέξιμο θα το λατρέψετε. Επιλέξτε γρήγορα κομμάτια τα οποία θα σας παρακινούν και θα κρατούν σταθερό ρυθμό.

4. Τρέξτε στη φύση

Καλός ο διάδρομος, καλό και το γήπεδο, η αίσθηση όμως ότι τρέχεις στη φύση κάνει το τρέξιμο πιο ευχάριστο, άσε που χάνεις την αίσθηση του χρόνου μιας και αποσπάται η προσοχή σου τις εναλλαγές στο τοπίο. Βγείτε από τη μονοτονία του γηπέδου και ανακαλύψτε διαδρομές κοντά στο σπίτι σας.

5. Χρησιμοποιήστε εφαρμογές

Αυτές τις μέρες, υπάρχουν εφαρμογές για σχεδόν οτιδήποτε θέλετε να κάνετε. Το ίδιο ισχύει και για το τρέξιμο. Υπάρχουν πολλές εφαρμογές που πραγματικά θα σας κάνουν να διασκεδάσετε. Δείτε εδώ ποια σας ταιριάζει περισσότερο: 10 BEST FITNESS APPS

[ctt title=”Ξεκίνα το #τρέξιμο σήμερα κιόλας” tweet=”Ξεκίνα το #τρέξιμο σήμερα κιόλας http://ctt.ec/5H7YQ+ #run @Clipit_gr” coverup=”5H7YQ”]

6. Γνωρίστε τα οφέλη.

Το πιο σημαντικό από όλα είναι φυσικά να αντιληφθείτε πόσο καλό κάνει το τρέξιμο και γενικότερα η άσκηση στη ζωή, το σώμα και τη ψυχολογίας σας. Ακόμα και μετά από μια κουραστική ημέρα, αν αποφασίσετε να πάτε για τρέξιμο, όσο και αν ακούγεται παράξενο, θα ξεκουραστείτε και θα γεμίσουν οι μπαταρίες σας. Το τρέξιμο είναι άσκηση που βελτιώνει το κυκλοφορικό και αναπνευστικό σύστημα, τονώνει τη λειτουργία της καρδιάς και δυναμώνει το μυϊκό σύστημα. Tο τακτικό τρέξιμο μπορεί να προσθέσει χρόνια στο προσδόκιμο ζωής. Προσφέρει αδυνάτισμα και γράμμωση, γερά οστά, καλύτερη φυσική κατάσταση, Μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών επεισοδίων, βελτιώνει τη λειτουργία των πνευμόνων και όλου του καρδιαναπνευστικού και πολλά πολλά άλλα.

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.