Πως να γίνετε πρωινός τύπος

Περιμένετε το πρώτο φως της ημέρας για να ξεκινήσετε να λειτουργείτε ή περιμένετε να πέσει το φως της ημέρας για να κάνετε με την ησυχία τη δουλειά σας?

Δεν ξέρω τι τύπος είστε αλλά ας το παραδεχτούμε οι πρωινοί τύποι έχουν ένα πλεονέκτημα, μπορούν να ανταπεξέλθουν καλύτερα στην καθημερινότητα, μιας και πρωί πρέπει να πάμε στη δουλειά μας, στο σχολείο, στην εφορία, στις τράπεζες, στην λαϊκή.

Έρευνες λένε ότι οι πρωινοί τύποι είναι πιο αισιόδοξοι και παραγωγικοί, πιο υγιείς και λιγότερο στρεσαρισμένοι, έτσι αν σιχαίνεστε τον ήχο του ξυπνητηριού να μερικά tips για να σηκωθείτε πιο εύκολα από το κρεβάτι.

Πως μπορείτε να γίνετε πρωινός τύπος.
Προσπαθήστε να γυρίσετε στο σπίτι, πριν κλείσει και το τελευταίο μπαρ που επισκεφτήκατε, βάλτε το ξυπνητήρι να χτυπήσει πρωί πρωί με μια δυνατή μουσική, κατά προτίμηση heavy metal, αποφύγετε πουλάκια που κελαηδούν και νερά που τρέχουν.

Αν μπορείτε να ρυθμίσετε και την καφετέρια να ξεκινήσει να ετοιμάζει τον καφέ όταν χτυπήσει το ξυπνητήρι ακόμα καλύτερα. Η μυρωδιά θα σας αναγκάσει να σηκωθείτε πριν προλάβετε να τραβήξετε το πάπλωμα ξανά για να κουκουλωθείτε.

Κοιμηθείτε σαν επαγγελματίας
Κοιμηθείτε περισσότερες ώρες, ένα 8ωρο είναι ότι πρέπει.

Απομακρύνετε από το δωμάτιο σας ότι μπορεί να σας θυμίσει την αυριανή δουλειά, κινητά, laptops, ημερολόγια ακόμα και την τσάντα της δουλειάς.

Καλύτερα να κλείσετε τον υπολογιστή περίπου μία ώρα πριν κοιμηθείτε.
Βρείτε τη στάση που σας βολεύει περισσότερο, χωρίς να καταπονείτε τη μέση σας και το λαιμό σας.

Πολλές φορές τέτοιοι πόνοι μας αναγκάζουν να ξυπνάμε κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Πριν κοιμηθείτε αποφύγετε ροφήματα τύπου καφέ και σοκολάτας που θα σας κρατήσουν άγρυπνους, προτιμήστε χαμομήλι ή τσάι.

Το βιβλίο βοηθάει πολύ, έχετε δίπλα στο κομοδίνο ένα αγαπημένο βιβλίο, όταν ξαπλώσετε προσπαθήστε να διαβάσατε μερικές σελίδες, θα χαλαρώσετε αλλά πάνω από όλα θα νυστάξετε.

Αν δεν είστε του διαβάσματος ακούστε χαλαρωτική μουσική.
Οκ, δεν θέλετε ούτε να διαβάσετε ούτε να ακούστε μουσική? ένα ζεστό χαλαρωτικό μπάνιο θα σας βοηθήσει πολύ.

Ένας τρόπος να ξεκινήσετε να σηκώνεστε πρωί είναι να ξυπνάτε κάθε ημέρα την ίδια ώρα (τουλάχιστον τις καθημερινές). Εάν κοιμάστε και ξυπνάτε τις ίδιες ώρες κάθε ημέρα, το σώμα σας θα συνηθίσει και θα αποζητά το ίδιο να κοιμηθεί εκείνη την ώρα και να ξυπνήσει την αντίστοιχη.

[ctt title=”Δοκίμασε να γίνεις πρωινός τύπος, θα αλλάξει η ζωή σου” tweet=”Δοκίμασε να γίνεις πρωινός τύπος, θα αλλάξει η ζωή σου http://ctt.ec/ffvf2+ @Clipit_gr” coverup=”ffvf2″]

Εκμεταλλευτείτε το πρωινό, ανοίξτε την τηλεόραση να ενημερωθείτε για τα πρωινά νέα, φτιάξτε ένα πλούσιο πρωινό, κάντε λίγες ασκήσεις. Δημιουργείστε τη δική σας ώρα.

Η μέρα σας θα ξεκινήσει καλύτερα.

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.