Πως να χάσεις βάρος αν δεν γυμνάζεσαι

Όλοι έχουμε περάσει μια περίοδο της ζωής μας που η γυμναστική δεν παίζει και τόσο σημαντικό ρόλο. Μια περίοδο που δεν έχουμε χρόνο να γυμναστούμε ή δεν θέλουμε κιόλας.

Στην περίπτωση μου η περίοδος αυτή κράτησε δύο χρόνια. Όταν βρισκόμουν σε μία δουλειά που θεωρητικά φαινόταν ωραία, σε μεγάλη εταιρεία, αλλά εσωτερικά ήταν μια μαύρη περίοδος για μένα. Έφευγα από το σπίτι μου στις 8 το πρωί και γύρναγα μετά τις 9 το βράδυ. Που χρόνος για γυμναστική ή κάτι άλλο…..

Βέβαια υπάρχουν και άλλοι λόγοι που μπορούν να μας κρατήσουν μακριά από τη γυμναστική, όπως ένα τραυματισμός.

Τι κάνουμε σε αυτή τη περίπτωση, σταματάμε να προσπαθούμε να χάσουμε βάρος?

Όχι βέβαια, άλλωστε όλοι ξέρουμε ότι για την απώλεια βάρους 70% ρόλο παίζει η διατροφή και 30% η άσκηση.

Στόχος μας είναι να πετύχουμε το 100% αυτού του 70%.

Αυτά είναι 5 tips που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος ακόμα και αν δεν γυμνάζεστε.

  • Καθαρίστε τη διατροφή σας

Εξαλείφουμε από τη διατροφή μας επεξεργασμένες τροφές, πατάκια, γλυκά, σοκολάτες και χυμούς με extra ζάχαρη, fast food με πλούσια λίπη. Εστιάζουμε στην κατανάλωση φρέσκων, θρεπτικών τροφίμων όπως φρέσκα φρούτα και λαχανικά και δημητριακά ολικής άλεσης. Τα τρόφιμα αυτά πέρα από το ότι έχουν λιγότερες θερμίδες είναι και πλούσια σε ζωτικά θρεπτικά συστατικά.

Μάθε εδώ Πως να τρώμε περισσότερα φρούτα και λαχανικά

  • Να ξέρεις πόσες θερμίδες θα πρέπει να καταναλώνεις κάθε μέρα

Οι ανάγκες σε θερμίδες διαφέρουν από άτομο σε άτομο. Μια διατροφή ημερησίων 1500 θερμίδων δεν λειτουργεί για όλους και δεν είναι για όλους.

Οι παράγοντες που επηρεάζουν το πόσες θερμίδες πρέπει να καταναλώνουμε κάθε μέρα, εξαρτώνται: από το βάρος, την ηλικία, το ύψος, τα επίπεδα δραστηριότητας. Έτσι ανακαλύπτουμε αυτόν τον πολύτιμο αριθμό και προσαρμόζουμε τη διατροφή μας πάνω του.

Κάθε συσκευασία αναγράφει θερμίδες . Επίσης στο internet με μια απλή αναζήτηση μπορείς να βρεις τα πάντα. Ακόμα και το πόσες θερμίδες έχει ο ελληνικός καφές.

Χρειάζεσαι ένα μπλοκάκι, στυλό και μια αριθμομηχανή, αν είσαι της τεχνολογίας το κινητό αντικαθιστά και τα τρία.

Χρειάζεται να είσαι αυστηρή με τον εαυτό σου και να μην παραλείπεις τίποτα, έτσι θα ανακαλύψεις και τι παραπάνω τρως.

Αν θέλεις να διατηρηθείς στα κιλά σου, απλά τρως μέχρι τις θερμίδες που σου αναλογούν. Αν θέλεις να χάσεις βάρος λίγο λιγότερες.

Να ξέρεις ότι όταν χάνεις βάρος, μειώνονται και οι θερμίδες που χρειάζεσαι καθημερινά.

Μάθε εδώ Πως μοιάζουν οι 100 θερμίδες

  • Αυξήστε την πρόσληψη πρωτεϊνών και ινών

Μην υποτιμάτε τη σημασία των πρωτεϊνών και των ινών στη διατροφή σας. Η πρωτεΐνη διατηρεί και τονώνει τους μυς, σας δίνει την αίσθηση της πληρότητας και ενισχύει το μεταβολισμό σας. Οι φυτικές ίνες διατηρούν το μεταβολισμό μας απασχολημένο και επιτρέπει τη σωστή λειτουργία του εντέρου.

Οι καθημερινές συστάσεις για πρωτεΐνες είναι να 1 γραμμάριο πρωτεΐνης για κάθε κιλό σωματικού βάρους. Η συνιστώμενη πρόσληψη ινών κάθε μέρα είναι 25 γραμμάρια, για τις γυναίκες.

  • Πετάξτε όλα τα ανθυγιεινά τρόφιμα

Εάν δεν έχετε σπίτι ανθυγιεινά τρόφιμα δεν θα μπείτε σε πειρασμό να τα φάτε!

Ακόμα και ένα αθώο σοκολατάκι στο βάθος του ψυγείο μπορεί να μας τρελάνει μέχρι να το γευτούμε. Η πρώτη κίνηση λοιπόν όταν ξεκινάμε τη νέα μας υγιεινή διατροφή είναι να καθαρίσουμε το ψυγείο και το ντουλάπι από όλα τα ανθυγιεινά τρόφιμα.

Εννοείται ότι δεν αγοράζουμε καινούργια….

  • Πίνετε άφθονο νερό

Αυτό το νέκταρ της ζωής που δεν έχει ούτε μια θερμίδα μπορεί να κάνει θαύματα στους στόχους απώλειας βάρους σας. Τα 8 ποτήρια νερό ή αλλιώς τα δύο λίτρα είναι ο στόχος της κάθε ημέρας.

Πιείτε ένα ποτήρι όταν ξυπνάτε και ένα πριν από κάθε γεύμα. Αυτό θα δώσει στο σώμα σας την ψευδαίσθηση ότι είναι χορτάτο, ώστε να καταναλώνετε λιγότερες θερμίδες. Το νερό ξεπλένει τις τοξίνες που μας κάνουν να αισθανόμαστε υποτονικές. Βοηθά τα όργανα μας να λειτουργούν άριστα και διατηρεί το μεταβολισμό μας!

Ανακάλυψε Μικρά tips για να πίνουμε περισσότερο νερό

Χρησιμοποιείστε αυτές τις συμβουλές για να χάσετε βάρος όταν δεν μπορείτε να γυμναστείτε. Θα σας βοηθήσουν να μείνετε σε καλό δρόμο για την επίτευξη των στόχων απώλειας βάρους σας!

Πάρτε τον έλεγχο της ζωής σας και γίνετε η πιο υγιεινή έκδοση του εαυτού σας.

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.