Πως να χάσετε τη muffin κοιλιά

Έχει έρθει η άνοιξη και πλησιάζει ο καιρός που θα βγάλουμε από τη ντουλάπα μας τα καταχωνιασμένα σορτς. Όμως αυτή η muffin κοιλιά που αποκτήσαμε το χειμώνα μας κάνει επιφυλακτικές έστω και να τα δοκιμάσουμε.

Είμαστε εδώ για να σας δείξουμε 3 ασκήσεις με τις οποίες μπορείτε να χάσετε τα κιλά γύρω από την κοιλιά και να μην χρειαστεί να χτυπηθείτε στο γυμναστήριο επί ώρες. Η φουσκωμένη κοιλίτσα που κάνει το σώμα μας να φαίνεται ως muffin, είναι το μέρος του σώματος εκείνο που παίρνει ευκολότερα τα επιπλέον κιλά αλλά και το πιο δύσκολο για να τα χάσουμε, για αυτό δώστε προσοχή.

Σίγουρα η προσπάθεια για να χάσουμε τα περιττά κιλά ξεκινάει από τη διατροφή, γι αυτό μόλις μπείτε σε διατροφικό πρόγραμμα προσθέστε και αυτέ τις τρεις ασκήσεις.

Side Bends

κοιλιά

Σταθείτε με τα πόδια ανοιχτά και τα χέρια στο πλάι σας.
Προσπαθήστε να φτάσετε κάτω προς τα δάχτυλα των ποδιών σας με το ένα χέρι, σηκώστε το άλλο προς τα επάνω, προς τη μέση σας, βάζοντας το χέρι σας στο ισχίο σας.
Αλλάξτε πλευρά
Κάνετε 100 επαναλήψεις.

Standing Twists

κοιλιά

Τοποθετήστε τα χέρια σας πίσω από το κεφάλι σας, τα γόνατα σας να είναι ελαφρώς λυγισμένα.
Περιστρέψτε προς τη μία πλευρά χωρίς να μετακινήσετε τα πόδια σας εναλλάσσοντας τις πλευρές.
Κάνετε 100 επαναλήψεις.

Jack Knives

κοιλιά

Ξαπλώστε στο πάτωμα ή σε έναν πάγκο με τα πόδια ψηλά , τα χέρια τεντωμένα πάνω από το κεφάλι σας, τα δάχτυλα τεντωμένα προς το ταβάνι.
Σηκώστε τα χέρια σας προς τα δάχτυλα των ποδιών σας καθώς σηκώνετε τα πόδια σας σε γωνία 45 έως 90 μοιρών, ανυψώνονταν τους ώμους σας από το πάτωμα.
Στη συνέχεια, επιστρέψτε στο πάτωμα ή πάγκο με τα πόδια και τα χέρια σας τεντωμένα.
Κάνετε 40 επαναλήψεις.

Πηγή

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.