Πόσο χρόνο χρειάζεσαι για να αποκτήσεις γράμμωση

Το ερώτημα που έχουν μονίμως στο μυαλό τους όσοι ξεκινούν τη γυμναστική είναι: «Πότε θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε αλλαγή στο σώμα μας;”

Οι εμπειρογνώμονες που μας απαντούν είναι: Jon-Erik Kawamoto, ειδικός στην ενδυνάμωση μυών και ο Lee Boyce, ιδιοκτήτης πολλών γυμναστηρίων στην Αμερική.

Η απάντηση λοιπόν είναι η εξής: Ανάλογα με το πόσο συχνά ασκείστε και την ένταση των workout σας, χρειάζονται τέσσερις έως οκτώ εβδομάδες για τους μύες σας να σχηματιστούν και να φανεί μια μικρή γράμμωση, λέει ο Kawamoto. Αν και αυτές οι εβδομάδες σε πολλούς φαίνονται σαν ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, θα υπάρξουν και άλλα σημάδια στο σώμα σας που δείχνουν πως η άσκηση έχει αρχίσει και λειτουργεί και είναι εξίσου σημαντικά-όπως το ανέβασμα μιας σκάλας, χωρίς να λαχανιάζετε, προσθέτει.

Αν θέλετε παρόλα αυτά να αποκτήσετε γράμμωση μυών όσο το δυνατόν γίνεται γρηγορότερα, επικεντρωθείτε σε υψηλής έντασης άσκηση, περίπου τρεις με τέσσερις ημέρες την εβδομάδα. “Αυτές οι συνδυασμένες προπονήσεις ασκήσεων ενδυνάμωσης και αεροβικής θα ενισχύσουν το μεταβολισμό σας,” λέει ο Boyce, οι οποίες βοηθούν να καεί το λίπος γρήγορα, έτσι ώστε οι μύες σας να μπορούν να φανούν.

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.