Σνακ χαμηλών θερμίδων

Όλοι έχουμε βρεθεί στη θέση να κάνουμε κάποια δίαιτα ή να προσπαθήσουμε να αλλάξουμε τον τρόπο ζωής μας με πιο υγιεινές συνήθειες. Το πρώτο πράγμα που προσπαθούμε να βελτιώσουμε σε αυτές μας τις προσπάθειες είναι η διατροφή, αποφεύγοντας επεξεργασμένες και λιπαρές τροφές.

Είναι αλήθεια πως πολλοί από μας έχουμε συνδυάσει τη σωστή διατροφή με βαρετές και άνοστες τροφές. Είναι επίσης αλήθεια πως οι λιχουδιές κρύβουν και πολλές θερμίδες. Βασικό μας μέλημα λοιπόν όταν πάρουμε απόφαση να χάσουμε κάποια κιλά, θα πρέπει να είναι πώς θα γίνει το καθημερινό μας διαιτολόγιο λιγότερο μονότονο και περισσότερο εύγευστο. Και επειδή η διαφορά κρίνεται στις λεπτομέρειες, ας μελετήσουμε τα σνακ.

Τα μικρά δηλαδή γεύματα που πρέπει να κάνουμε στα ενδιάμεσα του πρωινού, του μεσημεριανού και του βραδινού.

Προσούτο με πεπόνι. Νόστιμος γλυκόξινος συνδυασμός, με πρόσληψη βιταμίνης C από το πεπόνι και πρωτεΐνης από το προσούτο.

σνακ χαμηλών θερμίδων

Ντομάτα με τόνο. Ο τόνος, πλούσιος σε πρωτεΐνη και σίδηρο μπορεί να απλωθεί και πάνω σε λαχανικά, όπως η ντομάτα και το αγγούρι. Κι αυτό, για να αποφύγουμε το ψωμί.

σνακ χαμηλών θερμίδων

Αγγούρι με dip γιαουρτιού. Για να αποφύγουμε τη θερμιδογόνα μαγιονέζα, μπορούμε να νοστιμίσουμε το γιαούρτι προσθέτοντας καρυκεύματα, όπως σκόρδο, μαϊντανό, αλάτι ή πάπρικα.

σνακ χαμηλών θερμίδων

Τυρί τύπου cottage με φρούτα της αρεσκείας μας, πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά.

σνακ χαμηλών θερμίδων

Chips από λαχανάκια Βρυξελλών. Πλούσια σε φυτικές ίνες, ψήνουμε στο φούρνο τα φύλλα τους και σε 10 λεπτά είναι έτοιμα!

σνακ χαμηλών θερμίδων

Κλείνουμε προτείνοντας ένα σνακ καθόλου πρωτότυπο αλλά πολύ θρεπτικό. Μια χούφτα αμύγδαλα μας προσφέρουν ασβέστιο, σίδηρο και καλά λιπαρά.

About the author

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.