Μαύρη σοκολάτα

Η σοκολάτα σε όλους αρέσει αλλά κάθε φορά που τυχαίνει να πέσει στα χεριά μας μια πλάκα σοκολάτας πάντα κατακλυζόμαστε από τύψεις για το αν πρέπει να δοκιμάσουμε ή να αποφύγουμε αυτή τη λιχουδιά. Όλοι ξέρουμε ότι τα πρόσθετα σάκχαρα στη διατροφή μας είναι αυτά που ευθύνονται για την παχυσαρκία και εδώ είναι που μπαίνει στο παιχνίδι η μαύρη σοκολάτα και τα οφέλη της.

Η μαύρη σοκολάτα έχει συνδεθεί με τη βελτίωση της υγείας της καρδιάς. Μια πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Scientific American πρότεινε ότι η μαύρη σοκολάτα μπορεί να ωφελήσει τα καλά βακτήρια στο έντερο μας, που δημιουργούν αντιφλεγμονώδεις ουσίες οι οποίες κάνουν καλό στην καρδιά μας, και όχι μόνο. Πέρα από αυτά τα σημαντικά οφέλη για την υγεία, τρώγοντας σκούρα σοκολάτα ως εναλλακτική λύση αντί για άλλα ανθυγιεινά γλυκά, βοηθάμε στη μείωση πρόσθετων σακχάρων στη διατροφή της οικογένειάς μας – η μαύρη σοκολάτα έχει ένα μικρό μόνο κλάσμα των προστιθέμενων σακχάρων που περιέχει η σοκολάτα γάλακτος .

Αντί της απαγόρευσης των γλυκών απολαύσεων από τη διατροφή σας, μπορείτε απλά να τις αντικαταστήσετε με πιο υγιεινές επιλογές. Εδώ είναι μερικά εύκολα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να απολαύσετε μαύρη σοκολάτα χωρίς ενοχές:

1 ) Προτιμήστε σοκολάτα με τουλάχιστον 70 τοις εκατό περιεκτικότητα σε κακάο .
2 ) Απολαύστε, αλλά σε μικρές μερίδες .
3 ) Τρώτε γλυκό μόνο τα Σαββατοκύριακα. Φρούτα τις καθημερινές.
4 ) Να τρώτε γλυκό στο σπίτι, αποφεύγοντας τα εντυπωσιακά αλλά γεμάτα θερμίδες πιάτα που σερβίρονται σε χώρους εστίασης.

About the author

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.