Θαυματουργοί συνδυασμοί τροφών

Όλοι γνωρίζουμε σε γενικές γραμμές ποια τρόφιμα είναι αυτά που ωφελούν την υγεία μας και ποια την επιβαρύνουν. Αυτό που πολλοί αγνοούμε είναι πως ορισμένα τρόφιμα προορίζονται να καταναλωθούν μαζί για να αναδείξουν τα διατροφικά τους οφέλη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Σύμφωνα με την εμπειρογνώμονα διατροφής Shira Lenchewski, ο όρος “βιοδιαθεσιμότητα” είναι μια φανταχτερή λέξη που χρησιμοποιείται για να περιγράψει το πόσο εύκολα μια θρεπτική ουσία διασπάται, απορροφάται από το σώμα. Τα τρόφιμα μπορούν να εργαστούν από κοινού για να ενισχυθεί αυτή η βιοδιαθεσιμότητα, επιτρέπουν να απελευθερωθούν θρεπτικά συστατικά για να γίνει πιο ισχυρό και αποτελεσματικό το σώμα μας. Θα μοιραστούμε μαζί σας συνδυασμούς τροφίμων που είναι καλύτερα όταν καταναλώνονται μαζί. Κρατήστε τον κατάλογο αυτό στο νου σας, κάθε φορά που είστε στο μανάβικο ή προετοιμάζετε ένα γεύμα…

Μια σάλτσα με ντομάτα και αβοκάντο συνδυάζει το λυκοπένιο της ντομάτας με τα καλά λιπαρά του αβοκάντο και προστατεύει τον οργανισμό μας από τον καρκίνο.

συνδυασμοί τροφών

Η βιταμίνη Α της γλυκοπατάτας απορροφάται πολύ πιο αποτελεσματικά από τον οργανισμό μας όταν συνδυάζεται με μια λιπαρή τροφή, όπως το λάδι καρύδας. Ψήστε τις στο φούρνο με έλαιο καρύδας και το δέρμα σας θα γίνει πιο λαμπερό από ποτέ.

συνδυασμοί τροφών

Ιδανικός συνδυασμός για πρωινό, παρέχει πολλή ενέργεια και ενδείκνυται για ανθρώπους που δουλεύουν πολλές ώρες ή γυμνάζονται πολύ. Η βρώμη και το φυστικοβούτυρο θα σας κάνουν να αισθανθείτε πρωταθλητές.

συνδυασμοί τροφών

Αν θέλετε ένα γλυκό σνακ συνδυάστε μαύρη σοκολάτα με μήλο και θα κάνετε πολύ καλό στην καρδιά σας!

συνδυασμοί τροφών

Εσπεριδοειδή πλούσια σε βιταμίνη C, βοηθούν τον οργανισμό σας να χρησιμοποιήσει το σίδηρο από τα μαύρα φασόλια πολύ πιο αποτελεσματικά. Φτιάξτε tacos με μαύρα φασόλια και χυμό lime για πιο υγιή πνευμόνια!

 

συνδυασμοί τροφών

Οι βιταμίνες Α,Ε και D που περιέχονται στα γαλακτοκομικά απορροφώνται καλύτερα όταν καταναλώνονται με υγιεινά λιπαρά, όπως αυτά των ξηρών καρπών. Μερικά αμύγδαλα μαζί με το γιαούρτι σας θα κάνουν τα κόκαλά σας να είναι γερά και εσείς πιο υγιείς από ποτέ.

συνδυασμοί τροφών

Για απογευματινό σνακ συνδυάστε τα φυσικά ζάχαρα της μπανάνας τα οποία σας δίνουν ενέργεια, με την πρωτεΐνη του αυγού και θα ενεργοποιείστε τον μεταβολισμό σας

συνδυασμοί τροφών

Εδώ μιλάμε για τον πιο υγιή συνδυασμό που προσφέρει πολλαπλά οφέλη στην καρδιά. Μαγειρεύοντας το ψάρι σας με σκόρδο μειώνετε τη χοληστερίνη σας και αντιμετωπίζετε τις φλεγμονώδεις νόσους.

συνδυασμοί τροφών

About the author

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.