Θέλεις να ξυπνάς ευχάριστα το πρωί;

Όσοι ξυπνούν νωρίς λένε ότι συνήθως το πρωινό ξύπνημα είναι μια ευχάριστη εμπειρία η οποία σου προσφέρει όλη την ημέρα στα πόδια σου. Μελέτες δείχνουν το πρωί οι άνθρωποι είναι πιο ευτυχισμένοι, πιο υγιείς, πιο παραγωγικοί, ακόμα πιο επιτυχημένοι. Φυσικά αν θέλουμε να αλλάξουμε τις συνήθειες μας αυτό δεν μπορούμε να το κάνουμε εν μια νυκτί θα πρέπει να εκπαιδεύσουμε τον εαυτό μας να αγαπήσει τις πρωινές ώρες και να ξυπνάει νωρίς.

Ευτυχώς για εσάς ετοιμάσαμε μια λίστα με πράγματα που χρειάζεται να κάνετε για να σταματήσετε να μισήτε το ξυπνητήρι και να αρχίσετε να εκμεταλλεύεστε τα πρωινά σας.

Δημιουργήστε ένα ξεκούραστο περιβάλλον

Η καλή ποιότητα ύπνου είναι αυτή που θα μας οδηγήσει να ξυπνήσουμε καλά το πρωί. Κάντε το υπνοδωμάτιό σας ένα ήσυχο χώρο, διατηρώντας τον καθαρό και τακτοποιημένο. Είναι πιο εύκολο για το μυαλό σας να απενεργοποιηθεί όταν δεν σκέφτεστε το σωρό των ρούχων στα πόδια σας. Χαλαρώστε τον εαυτό σας με απαλά χρώματα (μπλε και άλλα ψυχρά χρώματα) και μυρωδιές . Εάν βάλετε ένα μικρό σακουλάκι με λεβάντα κάτω από το μαξιλάρι σας αμέσως θα χαλαρώνετε με το που θα ξαπλώνετε. Απομακρύνετε κάθε τεχνητό φώς. Το τεχνητό φως από τηλεοράσεις, υπολογιστές και τα κινητά τηλέφωνα απορυθμίζουν το φυσικό ρολόι του σώματός σας. Απομακρυνθείτε από την τεχνολογία τουλάχιστον μία ώρα πριν από το κρεβάτι για να αφήσετε το σώμα σας να προετοιμαστεί για έναν ξεκούραστο ύπνο του.

Αποκτήστε συνήθειες

Όσοι ξυπνούν νωρίς, τείνουν να ζουν με συγκεκριμένες συνήθειες ύπνου και αφύπνισης. Αποφασίστε ποια είναι η λογική ώρα για εσάς να κοιμάται και επιμείνετε σε αυτό, ακόμα και αν δεν είστε κουρασμένοι. Ξεκινώντας μια νέα ώρα για ύπνο είναι δύσκολο πράγμα και θα το πετύχετε σιγά σιγά. Αν έχετε συνηθήσει να κοιμάστε τις πρώτες πρωινές ώρες δεν γίνεται ξαφνικά να πάτε για ύπνο στις 23.00. Ξεκινήστε τις πρώτες ημέρες να ξαπλώνετε κατά τις 22.00 και να κλείνετε τα μάτια στις 23.00. Μετά από λίγες ημέρες με το που φτάνει 23.00 τα μάτια σας θα κλείνουν από μόνα τους.

snooze

Το κουμπι snooze δεν είναι καλός φίλος. Μόλις χτυπήσει το ξυπνητήρι πρέπει να σηκωθούμε αμέσως. Το σώμα μας γνωρίζει ότι είμαστε ξύπνιοι και αυτά τα 10 λεπτά παραπάνω δεν μας ξεκουράζουν, έχουν ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα. Η ώρα της αφύπνισης σας πρέπει να είναι σταθερή.
Μετακινήστε το ξυπνητήρι σας
Τοποθετήστε το ξυπνητήρι σε σημείο όπου θα αναγκαστείτε να σηκωθείτε για να το κλείσετε. Έχετε δοκιμάσει να το βάλετε στο διπλανό δωμάτιο; Με το που το κλείσετε μην γυρίσετε στο κρεββάτι αλλά πηγαίνετε κατευθείαν στην κουζίνα για να φτιάξετε τον καφέ…

[ctt title=”Γίνε πρωινός τύπος για να έχεις μια όμορφη ημέρα ” tweet=”Γίνε πρωινός τύπος για να έχεις μια όμορφη ημέρα https://ctt.ec/yev_6+” coverup=”yev_6″]

Απαλλαγείτε από τις κουρτίνες σας

Τη νύχτα, θα πρέπει να κρατήσει το τεχνητό φως έξω. Το πρωί, αφήστε να μπει στο υπνοδωμάτιο το φυσικό φως. Ανεξάρτητα το τι ώρα έχετε βάλει ξυπνητήρι με το που θα αισθανθείτε το φως του ήλιου στο πρόσωπο σας θα ξυπνήσετε. Μια υγιής δόση της βιταμίνης D το πρωί είναι καλό για το εσωτερικό ρολόι σας, σηματοδοτώντας το σώμα σας ήρθε η ώρα να ξυπνήσει, και αυτό θα ενισχύσει τη διάθεσή σας.

Κάντε πρωινά σχέδια

Το πρώτο σχέδιο που πρέπει να θέσετε είναι ότι θα έχετε ένα τέλειο πρωινό, είτε αυτό συνεπάγεται να μυρωδάτο καφέ και νόστιμα κουλουράκια ή μια 15λεπτη γρήγορη προπόνηση γιόγκα.

About the author

Μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που αγγίζουν το τέλειο.

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.