Tips για να ταξιδεύετε σαν vip

O κύριος Ben Pundole μας είναι παντελώς άγνωστος, αλλά η ιδιότητά του πρόκειται να μας φανεί χρήσιμη. Σαν κριτικός ξενοδοχειακού service λοιπόν στο AHotelLife.com, μας δίνει tips και συμβουλές για να μπορούμε -εμμέσως πλην σαφώς- να διεκδικούμε υψηλής ποιότητας service στο δωμάτιο των ξενοδοχείων όπου διαμένουμε, ώστε να ταξιδεύουμε σαν vip πρόσωπα είτε το “λέει” το πορτοφόλι μας, είτε όχι.

Έχει τύχει στους περισσότερους από εμάς να χαλάσει μια ολόκληρη εκδρομή, ή η διάθεση μας σε ένα ταξίδι μας από το κακό ξενοδοχειακό service ή από έναν αγενή ξενοδόχο. Να λοιπόν τι μας συμβουλεύει ώστε να αποφύγουμε τέτοιες κακοτοπιές, πάντα με μία προυπόθεση. Να είμαστε ευγενείς απέναντι στους ανθρώπους που εργάζονται για να μας εξυπηρετήσουν.

  • Πάντα να ζητάτε, αν υπάρχει φυσικά η δυνατότητα, δωμάτια που βρίσκονται σε ψηλούς ορόφους και όχι δίπλα από το ασανσέρ. Κάντε σαφή αυτήν την προτίμησή σας από την πρώτη στιγμή, με την πρώτη τηλεφωνική ή online επαφή που θα έχετε με τον ξενοδόχο.
  • Όσο κι αν σας ξεβολεύει, προτιμήστε να μην ταξιδεύετε με φόρμες και πρόχειρα ρούχα. Κακά τα ψέματα, η προσεγμένη άφιξή σας στο ξενοδοχείο θα σας δώσει έξτρα πόντους προσοχής.
  • Πολύ πιο σημαντικό από το να είστε ντυμένος στην τρίχα όμως, είναι η συμπεριφορά σας προς τους ανθρώπους που εργάζονται στο ξενοδοχείο. Φροντίστε να είστε πάντα ευγενικοί με όλους. Οι δύστροποι πελάτες, που απλά απαιτούν τα πάντα με αγένεια, μπαίνουν στην “black list” του ξενοδοχειακού προσωπικού.
  • Το φιλοδώρημα, αν είστε σε ξενοδοχείο πολλών αστέρων, θα μπορούσε να σας ωφελήσει. Ένα tip, σε λογικά πλαίσια πάντα, θα προτρέψει τον άνθρωπο που σας εξυπηρετεί να δείξει πιο άμεσο ενδιαφέρον για την ευχάριστη διαμονή σας και ίσως σας εξασφαλίσει και μια θέση στην τραπεζαρία όταν όλες οι καρέκλες είναι πιασμένες.
  • Όταν δεν είστε σε διάθεση να ακολουθήσετε το πρόγραμμα ενός ξενοδοχείου, σε περίπτωση που προσφέρει ένα tour στην πόλη, γεύμα σε κάποιο συγκεκριμένο μαγαζί ή επισκέψεις σε τοπικά αξιοθέατα, μη διστάσετε να το πείτε. Ευγενικά μπορείτε να αρνηθείτε τοπικές υπηρεσίες που συνοδεύουν τη διαμονή σας στο ξενοδοχείο. Δε σημαίνει πως δεν εκτιμάτε το ενδιαφέρον τους, απλά θέλετε να ξεφύγετε από την λογική του τουρίστα που πρέπει να δει και να δοκιμάσει τα πάντα.

About the author

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.