Τρικς για να μην πάρεις κιλά στις γιορτές

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως στις γιορτές κακομαθαίνουμε τον εαυτό μας υποκύπτοντας σε πειρασμούς και στην ξεκούραση. Mε το που μπαίνει ο μήνας των γιορτών, αρχίζουμε να χαλαρώνουμε το πρόγραμμά μας και να βρίσκουμε δικαιολογίες για να χαλαρώνουμε το πρόγραμμα της γυμναστικής μας ή να δοκιμάζουμε παραπάνω λιχουδιές από όσο πρέπει.

Ενώ μια μικρή “παράκαμψη” από το πρόγραμμά μας δικαιολογείται, ωστόσο δεν υπάρχει κανένας λόγος να ανατρέψουμε τη σκληρή δουλειά μηνών και τις υγιεινές συνήθειές μας μέσα σε λίγες μέρες.

Υπάρχουν μερικά βοηθητικά τρικ που θα μας βοηθήσουν να θέσουμε όρια κατά τη διάρκεια των διακοπών και να μην πάρουμε κιλά στις γιορτές!

1. Παρακολουθήστε τις μερίδες σας. Βεβαιωθείτε κάθε φορά που γεμίζετε το πιάτο σας, ότι το μεγαλύτερο μέρος καταλαμβάνουν οι σαλάτες. Αυτό σημαίνει πως δε θα απαρνηθείτε ένα κομμάτι πίτα, ή τις αγαπημένες σας πατάτες, αλλά ότι θα τα φάτε σε ελεγχόμενες ποσότητες. Έτσι, παραμένετε σε γεύματα υγιεινά και θρεπτικά, αλλά χαμηλής θερμιδικής αξίας.

2. Συναναστραφείτε την κολλητή σας. Είναι μέρες για πολλές βόλτες στα μαγαζιά και για περισσότερη κοινωνικοποίηση. Βρεθείτε με φίλους, κανονίστε εξόδους, γίνετε πιο κοινωνικοί. Οι επαφές με την οικογένεια και τους φίλους σας, καθώς και το ατελείωτο περπάτημα σε πολυσύχναστους δρόμους για χάζεμα βιτρίνων, θα σας κάνει να ξεχαστείτε και να μην μασουλάτε διαρκώς κάποιο σοκoλατένιο γλυκό.

3. Μεγιστοποιείστε την άσκησή σας. Μιας και οι ρυθμοί της δουλειάς χαλαρώνουν, έχετε την ευκαιρία να πάτε για τρέξιμο ή στο γυμναστήριο άλλη μια φορά μέσα στην εβδομάδα. Μπορείτε επίσης, να αυξήσετε την ένταση των προπονήσεών σας με κάποιο πιο απαιτητικό πρόγραμμα, μεγαλύτερης έντασης. Την άλλη μέρα ούτως ή άλλως, είναι αργία…

4. Προτιμήστε τη σόδα. Μην ξεχνάτε πως οι θερμίδες που κρύβονται στα coctails δεν είναι λίγες. Μερικές φορές, ισοδυναμούν με αυτές ενός παχυντικού γεύματος. Δεν λέμε να τη βγάλετε με ένα ποτήρι σόδα στο χέρι, αλλά να προτιμήσετε να φτιάχνετε κοκτέιλ με χυμούς και με σόδα ως κύριο συστατικό. Προσθέστε μια δόση μόνο αλκοόλ, αντί να γεμίζετε το ποτήρι σας με αυτό. Μην ξεχνάτε να πίνετε και πολύ νερό!

5. Γιορτάστε κάνοντας περισσότερες δραστηριότητες. Οι γιορτές δεν έχουν να κάνουν με εμάς να καθόμαστε συνέχεια σε κάποιο εορταστικό τραπέζι. Γιορτάζονται και με έναν περίπατο στην εξοχή, μια επίσκεψη σε κάποιο κέντρο για πατινάζ σε πάγο (καίτε 420 θερμίδες την ώρα), ή αν έχει καλό καιρό, οργανώστε ένα παιχνίδι σε εξωτερικό χώρο. Η άσκηση δεν λαμβάνει χώρα μόνο μέσα σε ένα γυμναστήριο!

6. Φροντίστε τον εαυτό σας! Αντί να είστε σπίτι συνεχώς με τις φαρδιές σας πιτζάμες, προτιμήστε να κάνετε κάτι για τον εαυτό σας. Πηγαίνeτε σε κάποιο spa, προσφέρετε στον εαυτό σας μια ώρα μασάζ, κάντε μανικιούρ, πεντικιούρ… Θα παρατηρήσετε πως θα ανανεωθείτε τόσο πολύ, που θα αποφύγετε με όλη σας τη συνείδηση να φάτε ακόμα ένα σοκολατάκι. Γιατί να χαλάσετε αυτό το όμορφο συναίσθημα ευεξίας και να γεμίσετε τύψεις;

About the author

Related

Κέρασέ μας ένα σχόλιο